Trening menedżerski – motywacja i zarządzanie zespołem

jak budować zaangażowanie, prowadzić trudne rozmowy i przekazywać feedback

SKU: 2001911158 Kategoria:

Trening menedżerski wzmacniający lidera, który chce działać skutecznie w trudnych czasach i budować w zespole zaangażowanie na miarę nadchodzących wyzwań

To szkolenie da Ci nowy napęd do działania, wzmocni chęć podejmowania wyzwań, nauczy angażowania ludzi wokół wspólnych celów. Pokaże, jak budować i przewodzić zgranym zespołem. Pozwoli Ci udoskonalić w sobie cechy lidera 2020 +.

Trening menedżerski podniesie świadomość Twoich mocnych stron i obszarów do rozwoju i da Ci narzędzia do pracy ze sobą.

Jeśli masz dość nudnych szkoleń z obszaru zarządzania sobą a chcesz podkręcać i rozwijać siebie oraz swój zespół nieszablonowo, wyjdź poza ramy zwykłego menedżera! Trening menedżerski to rozwiązanie na miarę Twoich potrzeb.

Jeżeli do tego tematu potrzebujesz:

⇒ szkolenia ZAMKNIĘTEGO dla Twojego zespołu lub firmy

⇒ szkolenia INDYWIDUALNEGO dla jednej osoby

⇒ szkolenia prowadzonego w formie ON-LINE lub w połączeniu on-line ze szkoleniem stacjonarnym

Skontaktuj się z nami > dopasujemy specjalne rozwiązania dla Ciebie

 

Zrozumiesz mechanizmy motywacyjne i zaczniesz skuteczniej z nich korzystać:

  • Styl zarządzania na zasadzie kija i marchewki to przeżytek. Podczas treningu poznasz zasady MOTYWACJI 3.0, dowiesz się, jak wzmacniać motywację wewnętrzną każdego ze współpracowników – to jedyny tak skuteczny sposób na stworzenie zgranego i zwycięskiego zespołu.
  • Udoskonalisz umiejętność delegowania i monitorowania zadań przekazanych współpracownikom.
  • Czy wiesz, jak podnieść zaangażowanie w zespole? Podczas Treningu Menedżerskiego nauczysz się, jak prowadzić rozmowy dopasowane do struktury osobowości i głównych motywatorów podwładnych.
  • Wakacje w ciepłych krajach, czy karta na siłownię to tylko krótkotrwały i chwytliwy trick na utrzymanie motywacji. Poznaj sposoby motywacji dopasowane do sytuacji, zadania i współpracowników.
  • Zacznij przekazywać zadania pracownikom z zastosowaniem motywujących narzędzi komunikacji. Jednorazowa inwestycja w trening da Ci wiedzę i narzędzia, które pozwolą Ci skasować manipulacyjne podejście.

Dowiesz się, jak wykorzystać METODĘ DISC D3™ oraz otrzymasz swój indywidualny raport!

Zastanawia Cię czasem, dlaczego  Twoje słuszne racje i polecenia napotykają opór? Poznanie mechanizmów ujawnionych dzięki metodzie DISC D3 ułatwi Ci wykorzystanie najlepszych  umiejętności i cech członków Twojego zespołu i budowanie współpracy. Dowiesz się:

  • Jak przydzielić zadania właściwym ludziom
  • Jak  przeprowadzić rekrutację wewnętrzną i zewnętrzną, określającą cechy kandydata potrzebne na danym stanowisku
  • Jak wybrać, docenić lub awansować członka zespołu nie powodując zazdrości u innych
  • Jak określić ścieżkę kariery poszczególnych osób

Czy zdarzyło Ci się kogoś skrytykować lub pochwalić publicznie? Czy może myślisz, że zawsze pochwała na forum zespołu jest największym docenieniem? Podczas treningu dowiesz się, w jakich okolicznościach chwalić lub nie chwalić poszczególnych osób.

Trening menedżerski ułatwi Ci skuteczne stosowanie narzędzi zaawansowanej komunikacji:

Chcesz poznać metody i techniki wywierające pozytywny wpływ na członków zespołu?

  • Trening menedżerski to szkolenie dla Ciebie wykorzystujące nowoczesne podejście do asertywności, które pozwoli Tobie i całemu zespołowi zbudować zdrowe relacje i łagodzić skutki konfliktów.
  • Trening menedżerski otworzy Ci oczy i pozwoli zastosować techniki komunikacji menedżerskiej oraz elementy Komunikacji Bez Przemocy według Marshala Rosenberga (NVC).
  • Spotykasz się czasami z wrażeniem, że Twoje zachowanie niektóre osoby demotywuje i frustruje? Zmiana nastąpi, gdy tylko dostrzeżesz motywację wewnętrzną pracowników i zaczniesz poprawnie konstruować informację zwrotną.
  • Konstruktywna krytyka jest możliwa bez agresji i stresu, a wzmocnienie Twojego teamu szybko nastąpi.
  • Twoim celem jest zbudowanie odpowiedzialności i zaangażowania u podwładnych? Trening da Ci zestaw narzędzi, przykłady zastosowań i rozwiązania.

Mierzysz się z KPI i musisz konfrontować się ze skutkami stosowania tradycyjnych systemów ocen okresowych?

  • Dowiedz się, jak uniknąć osądzania w systemie ocen okresowych i zamień je na komunikację pozytywną! To ona buduje zaangażowanie pracowników.
  • Ocenianie – nie, docenianie? Tak! Trening menedżerski pokazuje, jak wdrożyć nowoczesny system diagnozy pracowniczej i odróżnić motywację higieniczną od właściwiej.

Co wyróżnia szkolenie Trening Menedżerski na tle innych szkoleń?

  • Skorzystasz z 20-letniego doświadczenia i indywidualnych porad trenerki będącej prekursorem motywacji pozytywnej w Polsce i praktyki zarządzania opartego na wartościach zespołowych.
  • Twoje podejście możesz skonfrontować z innymi sposobami. Schemat szkolenia tworzą Twoje problemy – my znajdujemy dla  rozwiązania! Tylko u nas pracujesz w trakcie ćwiczeń na przykładach z Twojej własnej praktyki zawodowej i swojego biznesu, stosując do nich nowo poznane metody, techniki i narzędzia.

Przeczytaj artykuł trenerki – Anny Podgórskiej – na temat problemów generowanych przez systemy ocen okresowych. Więcej na ten temat dowiesz się na szkoleniu:

Systemy ocen okresowych, czyli co z tą żabą?

Zapytaj o szczegóły

Prowadzący szkolenie

Anna Podgórska

Założycielka i CEO Homo Creatore, menedżer, doradca i trener biznesu, wykładowca na studiach podyplomowych Executive MBA ALK, certyfikowany doradca metod badania potencjału ludzi i zespołów: DISC D3, FRIS, THOMAS i HOGAN

Zobacz więcej
  • Jako twórca strategii programowej znanej i cenionej i na rynku polskim firmy szkoleniowej oraz trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem jak mało kto zna od podszewki mechanizmy zarządzania, motywowania i komunikacji między ludźmi
  • Posiada niezwykle bogate doświadczenie zawodowe jako specjalista, menedżer, wykładowca na studiach MBA w ALK i dyrektor (zarówno w biznesie od małych firm po największe korporacje finansowe, jak i kierownictwo jednostek samorządowych) oraz erudycyjną wiedzę, które potrafi przekazać w sposób łatwy, zrozumiały i z humorem
  • Prowadząc szkolenie w niezwykle zaangażowany sposób płynnie wiąże wiedzę teoretyczną z praktycznymi umiejętnościami oraz z przykładami z życia uczestników i ich organizacji, czyniąc dla nich najtrudniejsze kwestie ciekawymi i zrozumiałymi

Opinie o szkoleniu

Trenerka bardzo dobrze zorganizowana, pełna energii i humoru, wprowadza dużo pozytywnej atmosfery

Bardzo dobrze przygotowana merytorycznie, bardzo dobra organizacja szkolenia

Szkolenie bardzo ciekawe, pogłębiające wiedzę, przydatne do rozwoju zawodowego jak i w życiu codziennym!

Bardzo kontaktowa osoba, świetnie dobrana charakterem do tematu szkolenia, ogromna wiedza i umiejętność przekazywania informacji

Program

1. Motywacja jako klucz do osiągania sukcesów, czyli co naprawdę działa motywująco – na tropie prawd i mitów:

  • jakie są rodzaje motywacji i co z tego wynika dla praktyki menedżerskiej
  • zrozumienie ludzkiej natury podstawą skutecznej motywacji
  • siła różnych typów potrzeb i neutralizacja występujących pomiędzy nimi napięć
  • prawdy i mity teorii potrzeb, czyli co zostało z A. Maslowa
  • pieniądze a motywacja, czyli jak skutecznie motywować bez pieniędzy i jak niewłaściwie dawane pieniądze demotywują
  • motywacja w rękach szefa, czyli czynniki motywujące i demotywujące w krótkim i długim okresie (dwuczynnikowy model motywacji F. Herzberga w praktyce)
  • skąd się bierze i jak wpływa na zachowania pracowników satysfakcja z pracy
  • jak dotrzeć do entuzjazmu i zaangażowania pracowników
  • współczesne wyzwania motywacji pracowników, czyli zmierzch motywacji 2.0 na rzecz MOTYWACJI 3.0 – Richard M. Ryan i Edward L. Deci
  • strach i rywalizacja w zarządzaniu ludźmi a system motywacyjny

2. Jak skutecznie dopasować motywację i komunikaty do typu pracownika – na podstawie METODY DISC D3™:

  • sposoby wykorzystania w zarządzaniu zespołem metod oceny potencjału i osobowości pracowników a także ról zespołowych, wartości i bazowych przekonań
  • wnioski wynikające z różnic w poszczególnych typach zachowania dotyczące: rodzajów motywacji, sposobów zachowania, komunikowania się i wchodzenia w relacje interpersonalne
  • określenie profilu zachowań, podejścia do roli w zespole, wartości i przekonań szefa i pracownika jako skuteczne narzędzie zwiększające samoświadomość i umożliwiające dopasowanie metod wpływu szefa do preferencji podwładnego

3. Budowanie wizerunku i autorytetu szefa, czyli jak pozytywnie wpływać na zaangażowanie i efektywność zespołu:

  • samospełniająca się przepowiednia, czyli praktyczne działanie Efektu Pigmaliona i Efektu Golema
  • styl kierowania X kontra Y, czyli co może wyniknąć z tego, że „szef ma zawsze rację”
  • rola szefa w budowaniu struktury komunikowania się grupy
  • rozpoznanie dominującego stylu kierowania w organizacji – określenie głównych czynników motywacyjnych w systemie i prognoza zachowań pracowników
  • jak stosować Zasadę Rosenthala & Jacobson do zwiększania efektywności i zaangażowania pracowników

4. Jak weryfikować pracę i motywująco przekazywać informację zwrotną nawet w sytuacji krytyki (czyli jak krytykować konstruktywnie):

  • tworzenie pozytywnego informacyjnego sprzężenia zwrotnego
  • pochwała i krytyka – jak je przekazywać by działały motywująco
  • kara i wina kontra odpowiedzialność i zaangażowanie
  • jak działania szefa mogą poprawiać lub pogarszać stopień świadomości, samodzielności i odpowiedzialności pracowników

5. Nowe – motywujące – podejście do systemu ocen okresowych:

  • dysfunkcje tradycyjnych systemów ocen okresowych
  • mechanizmy demotywacyjne występujące podczas realizacji procesu ocen okresowych w organizacjach
  • w kierunku nowoczesnego – motywującego  – podejścia, czyli system diagnozy pracowniczej w działaniu

6. Budowanie indywidualnych programów zastosowania wiedzy z treningu menedżerskiego.

Zadaj nam swoje pytania

Warunki

W CENIE SĄ ZAWARTE:

  • podstawowe badanie DISC D3™ i indywidualny raport dla każdego uczestnika
  • udział w 2-dniowym szkoleniu prowadzonym przez naszego trenera – eksperta
  • przedszkoleniowa ankieta badająca potrzeby uczestników oraz istotne dla nich sytuacje – do przerobienia w trakcie szkolenia
  • materiały merytoryczne i piśmiennicze
  • ozdobny dyplom
  • lista literatury dodatkowej
  • poszkoleniowy e-mentoring z trenerem i weryfikacja zadania wdrożeniowego
  • prawo do nielimitowanego powtarzania tego szkolenia przez uczestnika w ramach follow-up za kwotę tylko 100 zł netto
  • catering: kawy, herbaty, woda, owoce sezonowe, ciasteczka
  • lunch: 2 dania, kilka zestawów do wyboru – w tym wersje wegetariańskie

MIEJSCE:

Sale naszego Centrum Szkoleniowego w Warszawie – Aninie przy ul. Sejmikowej 4 (04-602):

  • dojazd PKP: SKM Stacja Wawer
  • najbliższy przystanek autobusowy: „Trawiasta”
  • dojazd samochodem od strony ul. Czecha lub ul. Wydawniczej, bezpłatny parking koło naszego Centrum

ORIENTACYJNY PLAN DNIA SZKOLENIOWEGO:

  • 9.30 – 9.45 rejestracja uczestników
  • 9.45 – 10.00 catering przed szkoleniem
  • 10.00 – 11.45 część merytoryczna szkolenia
  • 11.45 – 12.00 catering: przerwa kawowa
  • 12.00 – 13.30 część merytoryczna szkolenia
  • 13.30 – 14.15 przerwa na lunch
  • 14.15 – 15.45 część merytoryczna szkolenia
  • 15.45 – 16.00  catering: przerwa kawowa
  • 16.000 – 17.30 część merytoryczna szkolenia

SZCZEGÓŁOWE ZASADY UCZESTNICTWA – czytaj więcej

Materiały do pobrania

Kartę zgłoszenia na szkolenie należy wydrukować, uzupełnić, podpisać w dwóch miejscach.

Następnie prosimy odesłać zeskanowaną kartę w wersji .pdf na adres e-mail: biuro@homocreatore.pl

Karta zgłoszenia na szkolenie otwarte - wersja do wydrukuTrening menedżerski – zarządzanie zespołem - opis szkolenia w formacie .pdf do wydruku

Zgłoszenie

Wyczyść