Kreatywność w działaniu dla menedżerów i specjalistów

czyli rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji (Problem Solving Decision Making = PSDM)

Najbliższy termin:
20.12 – 21.12.2017
Zobacz szczegóły

Trening menedżerski – zarządzanie zespołem

czyli sztuka motywowania, oceny i przekazywania informacji zwrotnej w praktyce

Najbliższy termin:
12.12 – 13.12.2017
Zobacz szczegóły

Zarządzanie konfliktem w zespole

szkolenie o radzeniu sobie z różnicami interesów, destrukcyjną komunikacją i emocjami w zespole

Zobacz szczegóły

Motywowanie, Przekazywanie Informacji Zwrotnej i Ocenianie

w budowaniu przez lidera strategicznej efektywności członków zespołu i organizacji

SESJA SZKOLENIOWA III. AKADEMII MENEDŻERA 3.0

Zobacz szczegóły

Zaawansowana komunikacja menedżerska

Z ZASTOSOWANIEM NARZĘDZI COACHINGOWYCH,

czyli jak wspierać odpowiedzialność i zaangażowanie pracowników

SESJA SZKOLENIOWA II. AKADEMII MENEDŻERA 3.0

Zobacz szczegóły

SKUTECZNY MENEDŻER – LIDER

czyli od zarządzania sobą do zarządzania zespołem

SESJA SZKOLENIOWA I. AKADEMII MENEDŻERA 3.0

Zobacz szczegóły

AKADEMIA MENEDŻERA 3.0 to więcej niż szkolenia menedżerskie

sztuka skutecznego motywowania i kierowania zespołem (3 x 2 Dni Szkolenia – Testy Diagnostyczne – Coaching – Konsultacje)

Najbliższy termin:
07.12 – 08.12.2017
Zobacz szczegóły

Zarządzanie emocjami i stresem oraz przeciwdziałanie wypaleniu

czyli jak z emocji zamiast wrogów uczynić swoich sprzymierzeńców

Zobacz szczegóły

Trening skuteczności osobistej

czyli jak zarządzać sobą dobrze, zamieniać porażki w siły mobilizujące i osiągać swoje cele z sukcesem

Najbliższy termin:
07.11 – 08.11.2017
Zobacz szczegóły

Zarządzanie czasem – trening osobistej efektywności

systemowe podejście i najskuteczniejsze nowoczesne techniki TIME MANAGEMENT

Najbliższy termin:
14.12 – 15.12.2017
Zobacz szczegóły

Wywieranie wpływu z retoryką perswazyjną

czyli sztuka przekonywania, budowania autorytetu i stosowania gier statusowych

Najbliższy termin:
16.11 – 17.11.2017
Zobacz szczegóły

Asertywność w działaniu – trening efektywnej komunikacji i współpracy

czyli budowanie zdrowych relacji, osiąganie celów i ochrona granic

Najbliższy termin:
05.12 – 06.12.2017
Zobacz szczegóły

Prezentacje publiczne – trening głosu i ciała

jak się przygotować i bezstresowo je prowadzić

Najbliższy termin:
05.12 – 06.12.2017
Zobacz szczegóły

Skuteczna sprzedaż B2C

czyli jak sprzedawać klientom indywidualnym więcej i zatrzymać ich na dłużej

Zobacz szczegóły

Profesjonalna obsługa trudnego klienta

oraz techniki budowania relacji z klientem składającym REKLAMACJE

Zobacz szczegóły

Negocjacje handlowe B2B w działaniu

czyli skuteczne strategie i narzędzia negocjacji w biznesie

Najbliższy termin:
12.03 – 13.03.2018
Zobacz szczegóły

Nowoczesne techniki sprzedaży B2B

czyli sprzedawaj skutecznie jak profesjonalista

Najbliższy termin:
11.12 – 12.12.2017
Zobacz szczegóły

Ochrona danych osobowych

SZKOLENIE uwzględniające planowane zmiany zgodne z prawem UE

Najbliższy termin:
08.05 – 09.05.2017
Zobacz szczegóły

CREATIVITY THROUGH IMPROVISATION (2 days)

This training is especially recommended to teams and individuals who: want to learn how to generate and use spontaneous ideas for setting and achieving their goals want to overcome the […]

Zobacz szczegóły

CROSS-CULTURAL COMMUNICATION IN ORGANIZATIONS (2 DAYS)

This training is especially recommended for: companies and multinational teams which face communication problems multinational organizations which need support or want to boost their growth multicultural teams which are only […]

Zobacz szczegóły

TEAM-BUILDING – How to reinforce and develop GROUP INTELLIGENCE IN A TEAM (2 DAYS)

It is a perfect training for a company which wants to: have a team which works effectively together create a completely new team or improve relationships and solve problems in […]

Zobacz szczegóły

ZARZĄDZANIE PROJEKTEM – WARSZTAT KOMPETENCYJNY.

Opis szkolenia:   Podstawowym celem szkolenia jest rozwijanie kluczowych umiejętności niezbędnych do sprawnego prowadzenia projektów we wszystkich jego etapach ze szczególnym uwzględnieniem najlepszych praktyk zarządzania projektami. Bez względu na poziom […]

Zobacz szczegóły

Etykieta w biznesie

czyli stosowanie zasad dress code i savoir-vivre do budowania profesjonalnego wizerunku

Zobacz szczegóły

Warsztaty SKETCHNOTING

czyli początek Twojej przygody z profesjonalnym rysowaniem i pisaniem – Flipowanie, Graphic Recording i Visual Thinking

Zobacz szczegóły

Kierowanie zespołem sprzedaży z sukcesem

czyli jak zwyciężać na konkurencyjnym rynku

Zobacz szczegóły

Partnerska obsługa reklamacji

czyli o skutecznym budowaniu lojalności klientów

Zobacz szczegóły

Profesjonalna Obsługa Klienta

czyli jak zwiększać sprzedaż skutecznie budując długookresowe relacje z klientami

Zobacz szczegóły

Budowanie efektywnego Call Center

zarządzanie zespołem telemarketingu i telefonicznej obsługi Klienta w firmie

Zobacz szczegóły

Telemarketing na konkurencyjnym rynku

Czy Ty także frustrujesz się, kiedy dzwoni do Ciebie nieprofesjonalny telemarketer? Zachowuje się sztucznie, nie koncentruje się na Tobie, mówi, jak automat, co sprawia, że niecierpliwie czekasz na zakończenie i oddychasz z ulgą, […]

Zobacz szczegóły

Negocjacje zakupowe

Negocjacje zakupowe są formą ustalenia konsensusu między dwiema odmiennymi racjami, to gra pomiędzy stronami, z których każda ma często równie mocne argumenty. „Zwykłym nieporozumieniem jest twierdzenie, że jeśli ktoś chce być […]

Zobacz szczegóły

Jak rozwinąć kreatywność

warsztat innowacyjnych metod i narzędzi w działaniu

Zobacz szczegóły

OSIĄGANIE CELÓW szkolenie ze sprawdzonych strategii i technik

czyli jak skutecznie wyznaczać, motywować się i realizować cele

Zobacz szczegóły

Sztuka samoobrony psychologicznej

czyli Twoje bezpieczeństwo w każdej sytuacji

Zobacz szczegóły

Jak zamienić porażkę w sukces

czyli jak wzmacniać odporność psychiczną i budować swoją automotywację

Zobacz szczegóły

TRENING ANTYSTRESOWY work – life balance

czyli sprawdzone techniki zarządzania stresem i jego neutralizowania

Zobacz szczegóły

Siła wywierania wpływu

czyli jak zwiększyć siłę przekonywania i zbudować autorytet w relacjach biznesowych oraz prywatnych

Zobacz szczegóły

Perswazja w praktyce

czyli sztuka skutecznego stosowania retoryki i trening ŚWIADOMEJ KOMUNIKACJI

Zobacz szczegóły

PROSPECTING

czyli  o skutecznym znajdowaniu i pozyskaniu klientów

Zobacz szczegóły

Biznesowa Gra Symulacyjna

czyli strategiczne spojrzenie na firmę

Zobacz szczegóły

SZTUKA AUTOPREZENTACJI

czyli kreowanie eleganckiego wizerunku

Zobacz szczegóły

Rekrutacja – Jak być skutecznym na rynku pracy

Warsztaty budowania własnej marki na rynku pracy i efektywnego poszukiwania zatrudnienia.

Zobacz szczegóły

Savoir vivre w biznesie

czyli pełen zestaw porad z uwzględnieniem zasad DRESS CODE, etykiety i dyplomacji

Zobacz szczegóły

Savoir – Vivre 1 dzień

czyli dobre maniery drogą do kariery w biznesie

Zobacz szczegóły

Komunikacja Międzykulturowa w Organizacji

skuteczne porozumiewanie się w środowisku wielokulturowym

Zobacz szczegóły

Trening Innowacyjności i Zarządzania Zmianą

czyli jak zarządzać ryzykiem w praktyce biznesowej

Zobacz szczegóły

Zarządzanie Zmianą

czyli jak przemieniać smoka w sprzymierzeńca

Zobacz szczegóły

Zarządzanie Procesami

czyli jak osiągnąć sukces w systematycznym doskonaleniu organizacji

Zobacz szczegóły

Zarządzanie Projektami

(MIX METODYK), czyli najlepsze praktyki w działaniu

Zobacz szczegóły

Szkolenie z rekrutacji dla HR

czyli profesjonalne narzędzia rekrutacyjne w praktycznym działaniu

Zobacz szczegóły

Skuteczna rekrutacja szkolenie od podstaw

czyli praktyczny warsztat, jak samodzielnie przeprowadzić rekrutację nie będąc specjalistą HR

Zobacz szczegóły

Trening przywództwa

czyli leadership w organizacji

Zobacz szczegóły

TEAM-BUILDING

czyli jak wzmacniać i rozwijać INTELIGENCJĘ ZBIOROWĄ ZESPOŁU

Zobacz szczegóły

Zarządzanie zespołem przez wartości

czyli jak poprowadzić zespół do sukcesu

Zobacz szczegóły

Zarządzanie różnorodnością w firmie

Zróżnicowanie w firmach przyjmuje bardzo różne formy – może dotyczyć kwestii kultury, płci, wieku, doświadczenia, czy osobowości. Korzyści ze szkolenia „Zarządzanie różnorodnością w firmie”: lepiej zrozumiesz zasady funkcjonowania w zróżnicowanej grupie, także […]

Zobacz szczegóły

Zarządzanie zespołem sprzedaży

czyli strategie, cele i motywacja

Zobacz szczegóły

Delegowanie zadań i przekazywanie informacji zwrotnej

czyli jak przez delegowanie zadań podnieść zaangażowanie i zwiększyć samodzielność pracowników Delegowanie zadań wymaga znacznie więcej umiejętności oraz kapitału zaufania niż wydawanie poleceń, natomiast można i warto się tego nauczyć, […]

Zobacz szczegóły

Zdalne zarządzanie zespołem

rozproszonym TERYTORIALNIE oraz zespołem WIELOKULTUROWYM

Zobacz szczegóły

Rozwiązywanie konfliktów w zespole

efektywne zarządzanie relacjami w organizacji z uwzględnieniem problemów zespołów wielokulturowych

Zobacz szczegóły

Development Center

w planowaniu rozwoju pracowników i budowaniu przewagi konkurencyjnej

Zobacz szczegóły

Wystąpienia medialne

czyli jak profesjonalnie występować przed kamerami, z mikrofonem oraz rozmawiać z mediami

Zobacz szczegóły

PRINCE2 FOUNDATION ®

czyli akredytowane szkolenie z ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI

Zobacz szczegóły

PRINCE2 ® PRACTITIONER

czyli szkolenie akredytowane (Warszawa, Wrocław, Kraków)

Zobacz szczegóły

Zarządzanie konfliktem do pozytywnych rozwiązań

czyli szef w roli mediatora zarządzającego energią i emocjami zespołu

Zobacz szczegóły

Budowanie zespołu – od wyzwań do sukcesów

czyli o rolach, celach, delegowaniu zadań i ZARZĄDZANIU ZMIANĄ

Zobacz szczegóły

Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu

czyli jak ze stresu zamiast wroga uczynić swojego sprzymierzeńca

Zobacz szczegóły