Motywowanie, Przekazywanie Informacji Zwrotnej i Ocenianie

w budowaniu przez lidera strategicznej efektywności członków zespołu i organizacji

SESJA SZKOLENIOWA III. AKADEMII MENEDŻERA 3.0

Zobacz szczegóły

Zaawansowana komunikacja menedżerska

Z ZASTOSOWANIEM NARZĘDZI COACHINGOWYCH,

czyli jak wspierać odpowiedzialność i zaangażowanie pracowników

SESJA SZKOLENIOWA II. AKADEMII MENEDŻERA 3.0

Zobacz szczegóły

SKUTECZNY MENEDŻER – LIDER

czyli od zarządzania sobą do zarządzania zespołem

SESJA SZKOLENIOWA I. AKADEMII MENEDŻERA 3.0

Zobacz szczegóły

AKADEMIA MENEDŻERA 3.0 to więcej niż szkolenia menedżerskie

sztuka skutecznego motywowania i kierowania zespołem (3 x 2 Dni Szkolenia – 3 Testy Diagnostyczne – Coaching – Konsultacje)

Najbliższy termin:
24.09 – 25.09.2019
Zobacz szczegóły

Zarządzanie przez wartości – trening współpracy

czyli jak wzmocnić integrację, skuteczność i odpowiedzialność zespołu

Zobacz szczegóły

Profesjonalny udział w targach – prezentacja, budowanie kontaktów z klientami i sprzedaż

czyli jak optymalnie wykorzystać inwestycję firmy w targi, wystawy lub konferencje

Zobacz szczegóły

Skuteczna sprzedaż B2C

czyli jak sprzedawać klientom indywidualnym więcej i zatrzymać ich na dłużej

Zobacz szczegóły

Etykieta w biznesie

czyli stosowanie zasad dress code i savoir-vivre do budowania profesjonalnego wizerunku

Zobacz szczegóły

Negocjacje handlowe B2B w działaniu

czyli skuteczne strategie i narzędzia negocjacji w biznesie

Zobacz szczegóły

Praktyczny trening efektywnej techniki sprzedaży B2B

jak podnieść skuteczność szans handlowych i zwiększyć proaktywność w sprzedaży

Zobacz szczegóły

Visual Thinking – warsztaty Myślenia Wizualnego

czyli szkolenie jak profesjonalnie korzystać z rysunku w biznesie, nauce i w domu

Najbliższy termin:
17.10
Zobacz szczegóły

Savoir-vivre i dress-code w biznesie

czyli zasady etykiety wspierające budowanie profesjonalnego wizerunku

Najbliższy termin:
16.10
Zobacz szczegóły

Coaching menedżerski w praktyce

czyli jak budować i wspierać odpowiedzialność, zaangażowanie i współpracę wśród pracowników

Najbliższy termin:
01.10 – 02.10.2019
Zobacz szczegóły

Intensywny trening budowania odporności na presję i stres dla menedżerów

czyli jak efektywnie i ze spokojem działać w świecie dużych wyzwań i ciągłych zmian

Najbliższy termin:
17.09 – 18.09.2019
Zobacz szczegóły

Zarządzanie konfliktami i współpraca w zespole

czyli skuteczna komunikacja liderska, neutralizacja języka agresji i rozwiązywanie trudnych sytuacji w zespole

Najbliższy termin:
28.11 – 29.11.2019
Zobacz szczegóły

Trening menedżerski – zarządzanie zespołem

czyli sztuka motywowania, oceny i przekazywania informacji zwrotnej w praktyce

Najbliższy termin:
15.10 – 16.10.2019
Zobacz szczegóły

Prospecting – aktywne pozyskiwanie klientów

czyli jak pozycjonować, grupować i docierać do właściwych klientów

Najbliższy termin:
27.08
Zobacz szczegóły

Techniki negocjacji w trudnych sytuacjach

czyli jak skutecznie radzić sobie w sprzedaży B2B i windykacji z grami, blefem i obiekcjami klientów

Najbliższy termin:
23.09 – 24.09.2019
Zobacz szczegóły

Sprzedaż B2B i negocjacje handlowe

czyli jak do klienta dotrzeć, prezentować ofertę i negocjować z sukcesem w trakcie wizyty handlowej

Najbliższy termin:
28.11 – 29.11.2019
Zobacz szczegóły

Typy klientów DISC jako podstawa skutecznej sprzedaży B2B

czyli jak zwiększyć siłę przekazu argumentów i oferty handlowej

Najbliższy termin:
18.10
Zobacz szczegóły

AKADEMIA SPRZEDAŻY B2B to 4 narzędziowe szkolenia, raport DISC D3 SALES i coaching

czyli efektywne biznesowo pozyskiwanie klientów, komunikacja, budowanie i prezentacja ofert, wizyty handlowe oraz negocjacje

Najbliższy termin:
27.08
Zobacz szczegóły

Wywieranie wpływu i perswazja w biznesie

czyli sztuka przekonywania i budowania autorytetu w relacjach

Najbliższy termin:
26.09 – 27.09.2019
Zobacz szczegóły

Asertywność, czyli sztuka rozmawiania w trudnych sytuacjach

jak budować zdrowe relacje, osiągać cele i dbać o interesy

Najbliższy termin:
18.09 – 19.09.2019
Zobacz szczegóły

Prezentacje publiczne i wystąpienia – warsztaty praktyczne

jak przygotować i z sukcesem przeprowadzić, by skutecznie osiągać swoje cele

Najbliższy termin:
26.09 – 27.09.2019
Zobacz szczegóły

FRIS w praktyce osobistej oraz w relacjach z innymi

czyli, jak dzięki poznaniu Stylów Myślenia i Działania poprawisz komunikację, współpracę i wykorzystanie potencjałów – swoich i innych ludzi

Najbliższy termin:
22.10
Zobacz szczegóły

Trening kreatywności w myśleniu i działaniu

czyli jak podejmować dobre decyzje, prowadzić efektywne spotkania oraz twórczo rozwiązywać problemy w zespole

Najbliższy termin:
08.10 – 09.10.2019
Zobacz szczegóły

Zarządzanie emocjami i stresem, work-life-balance i well-being

czyli jak budować Siłę Wewnętrzną i Odporność Psychiczną (MTQ48)

Najbliższy termin:
03.10 – 04.10.2019
Zobacz szczegóły

Trening skuteczności osobistej

czyli jak dobrze zarządzać sobą, zamieniać porażki w siły mobilizujące, praktykować elastyczny optymizm i osiągać swoje cele

Najbliższy termin:
07.11 – 08.11.2019
Zobacz szczegóły

Zarządzanie czasem i organizacja pracy

czyli efektywność osobista w zarządzaniu sobą, czasem i energią – SZKOLENIE DLA ZAPRACOWANYCH

Najbliższy termin:
19.09 – 20.09.2019
Zobacz szczegóły

CREATIVITY THROUGH IMPROVISATION (2 days)

This training is especially recommended to teams and individuals who: want to learn how to generate and use spontaneous ideas for setting and achieving their goals want to overcome the […]

Zobacz szczegóły

CROSS-CULTURAL COMMUNICATION IN ORGANIZATIONS (2 DAYS)

This training is especially recommended for: companies and multinational teams which face communication problems multinational organizations which need support or want to boost their growth multicultural teams which are only […]

Zobacz szczegóły

TEAM-BUILDING – How to reinforce and develop GROUP INTELLIGENCE IN A TEAM (2 DAYS)

It is a perfect training for a company which wants to: have a team which works effectively together create a completely new team or improve relationships and solve problems in […]

Zobacz szczegóły

PROFESJONALNE PREZENTACJE BIZNESOWE

czyli jak osiągać sukces na spotkaniach z klientami

Zobacz szczegóły

Komunikacja medialna oraz skuteczny PR firmy

czyli jak wykorzystać media do rozwoju biznesu

Zobacz szczegóły

Trening kreatywności i podejmowania decyzji

Trening kreatywności dla menedżerów to skuteczne sposoby rozwiązywania problemów, wspierania pomysłowości zespołu i podejmowania dobrych decyzji Trening kreatywności, to szkolenie w trakcie którego uczestnicy zapoznają się z unikalną metodą ACTION […]

Zobacz szczegóły

Managing Stress – how to build Mental Strength & Resilience (MTQ48)

Ability to manage stress and pressure is the key factor in our effectiveness. What is it that one can do to not fall victim to unbearable pressure and stress? How […]

Zobacz szczegóły

Personal effectiveness – How to increase effectiveness through training habits? (MTQ48)

„Motivation is what allows you to begin. Habit is what allows you to persevere.”                           Jim Ryan About […]

Zobacz szczegóły

Managing Employee Performance – training for New Managers

Leadership Training This course is designed to give participants the skills, knowledge and understanding needed to effectively manage the performance of their people on a practical level. The worhshop considers […]

Zobacz szczegóły

Communications: Creating Positive Relationships and Results – training for New Managers

Leadership Training   The training is a practical workshop that equips the participants in a useful toolkit, that enhance participants’ communication and influencing skills to lead their teams effectively. Through […]

Zobacz szczegóły

Autoprezentacja w skutecznej komunikacji

czyli jak zbudować siłę i charyzmę osobistego przekazu

Zobacz szczegóły

Zarządzanie czasem – trening osobistej efektywności

Zarządzanie czasem – trening osobistej efektywności systemowe podejście i najskuteczniejsze nowoczesne techniki TIME MANAGEMENT Zarządzanie czasem w formie TRENINGU nowoczesnych metod inspirowanych GTD – to szansa na przejście od teorii […]

Zobacz szczegóły

Inteligencja Emocjonalna w biznesie

czyli trening emocjonalnej skuteczności w relacjach z ludźmi

Zobacz szczegóły

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE

czyli więcej energii, lepsza efektywność i sprawna organizacja

Zobacz szczegóły

HR BUSINESS PARTNER jako efektywny filar organizacji

czyli ekspert w budowaniu zaangażowania pracowników i wspieraniu menedżerów

Zobacz szczegóły

Kreatywność w działaniu

z zastosowaniem FRIS ® STYLE MYŚLENIA oraz PDSM

Zobacz szczegóły

ZARZĄDZANIE PROJEKTEM – WARSZTAT KOMPETENCYJNY.

Opis szkolenia:   Podstawowym celem szkolenia jest rozwijanie kluczowych umiejętności niezbędnych do sprawnego prowadzenia projektów we wszystkich jego etapach ze szczególnym uwzględnieniem najlepszych praktyk zarządzania projektami. Bez względu na poziom […]

Zobacz szczegóły

Profesjonalna obsługa trudnego klienta oraz reklamacji

czyli komunikacja i zarządzanie emocjami w trudnych sytuacjach

Zobacz szczegóły

Warsztaty SKETCHNOTING

czyli początek Twojej przygody z profesjonalnym rysowaniem i pisaniem – Graphic Recording i Visual Thinking

Zobacz szczegóły

Kierowanie zespołem sprzedaży z sukcesem

czyli jak zwyciężać na konkurencyjnym rynku

Zobacz szczegóły

Partnerska obsługa reklamacji

czyli o skutecznym budowaniu lojalności klientów

Zobacz szczegóły

Profesjonalna Obsługa Klienta

czyli jak zwiększać sprzedaż skutecznie budując długookresowe relacje z klientami

Zobacz szczegóły

Budowanie efektywnego Call Center

zarządzanie zespołem telemarketingu i telefonicznej obsługi Klienta w firmie

Zobacz szczegóły

Telemarketing na konkurencyjnym rynku

Czy Ty także frustrujesz się, kiedy dzwoni do Ciebie nieprofesjonalny telemarketer? Zachowuje się sztucznie, nie koncentruje się na Tobie, mówi, jak automat, co sprawia, że niecierpliwie czekasz na zakończenie i oddychasz z ulgą, […]

Zobacz szczegóły

Negocjacje zakupowe

Negocjacje zakupowe są formą ustalenia konsensusu między dwiema odmiennymi racjami, to gra pomiędzy stronami, z których każda ma często równie mocne argumenty. „Zwykłym nieporozumieniem jest twierdzenie, że jeśli ktoś chce być […]

Zobacz szczegóły

Jak rozwinąć kreatywność

warsztat innowacyjnych metod i narzędzi w działaniu

Zobacz szczegóły

OSIĄGANIE CELÓW szkolenie ze sprawdzonych strategii i technik

czyli jak skutecznie wyznaczać, motywować się i realizować cele

Zobacz szczegóły

Sztuka samoobrony psychologicznej

czyli Twoje bezpieczeństwo w każdej sytuacji

Zobacz szczegóły

Jak zamienić porażkę w sukces

czyli jak wzmacniać odporność psychiczną i budować swoją automotywację

Zobacz szczegóły

TRENING ANTYSTRESOWY work – life balance

czyli sprawdzone techniki zarządzania stresem i jego neutralizowania

Zobacz szczegóły

Siła wywierania wpływu

czyli jak zwiększyć siłę przekonywania i zbudować autorytet w relacjach biznesowych oraz prywatnych

Zobacz szczegóły

Perswazja w praktyce

czyli sztuka skutecznego stosowania retoryki i trening ŚWIADOMEJ KOMUNIKACJI

Zobacz szczegóły

PROSPECTING

czyli  o skutecznym znajdowaniu i pozyskaniu klientów

Zobacz szczegóły

Biznesowa Gra Symulacyjna

czyli strategiczne spojrzenie na firmę

Zobacz szczegóły

SZTUKA AUTOPREZENTACJI

czyli kreowanie eleganckiego wizerunku

Zobacz szczegóły

Rekrutacja – Jak być skutecznym na rynku pracy

Warsztaty budowania własnej marki na rynku pracy i efektywnego poszukiwania zatrudnienia.

Zobacz szczegóły

Savoir vivre w biznesie

czyli pełen zestaw porad z uwzględnieniem zasad DRESS CODE, etykiety i dyplomacji

Zobacz szczegóły

Savoir – Vivre 1 dzień

czyli dobre maniery drogą do kariery w biznesie

Zobacz szczegóły

Wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe

jak je przygotować i z sukcesem przeprowadzić

Zobacz szczegóły

Komunikacja Międzykulturowa w Organizacji

skuteczne porozumiewanie się w środowisku wielokulturowym

Zobacz szczegóły

Trening Innowacyjności i Zarządzania Zmianą

czyli jak zarządzać ryzykiem w praktyce biznesowej

Zobacz szczegóły

Zarządzanie Zmianą

czyli jak przemieniać smoka w sprzymierzeńca

Zobacz szczegóły

Zarządzanie Procesami

czyli jak osiągnąć sukces w systematycznym doskonaleniu organizacji

Zobacz szczegóły

Zarządzanie Projektami

(MIX METODYK), czyli najlepsze praktyki w działaniu

Zobacz szczegóły

Szkolenie z rekrutacji dla HR

czyli profesjonalne narzędzia rekrutacyjne w praktycznym działaniu

Zobacz szczegóły

Skuteczna rekrutacja szkolenie od podstaw

czyli praktyczny warsztat, jak samodzielnie przeprowadzić rekrutację nie będąc specjalistą HR

Zobacz szczegóły

Trening przywództwa

czyli leadership w organizacji

Zobacz szczegóły

TEAM-BUILDING

czyli jak wzmacniać i rozwijać INTELIGENCJĘ ZBIOROWĄ ZESPOŁU

Zobacz szczegóły

Zarządzanie zespołem przez wartości

czyli jak poprowadzić zespół do sukcesu

Zobacz szczegóły

Zarządzanie różnorodnością w firmie

Zróżnicowanie w firmach przyjmuje bardzo różne formy – może dotyczyć kwestii kultury, płci, wieku, doświadczenia, czy osobowości. Korzyści ze szkolenia „Zarządzanie różnorodnością w firmie”: lepiej zrozumiesz zasady funkcjonowania w zróżnicowanej grupie, także […]

Zobacz szczegóły

Zarządzanie zespołem sprzedaży

czyli strategie, cele i motywacja

Zobacz szczegóły

Delegowanie zadań i przekazywanie informacji zwrotnej

czyli jak przez delegowanie zadań podnieść zaangażowanie i zwiększyć samodzielność pracowników Delegowanie zadań wymaga znacznie więcej umiejętności oraz kapitału zaufania niż wydawanie poleceń, natomiast można i warto się tego nauczyć, […]

Zobacz szczegóły

Zdalne zarządzanie zespołem

rozproszonym TERYTORIALNIE oraz zespołem WIELOKULTUROWYM

Zobacz szczegóły

Rozwiązywanie konfliktów w zespole

efektywne zarządzanie relacjami w organizacji z uwzględnieniem problemów zespołów wielokulturowych

Zobacz szczegóły

Development Center

w planowaniu rozwoju pracowników i budowaniu przewagi konkurencyjnej

Zobacz szczegóły

Wystąpienia medialne – zaprzyjaźnij się z kamerą i mikrofonem

czyli jak profesjonalnie występować przed kamerami, z mikrofonem oraz rozmawiać z mediami

Zobacz szczegóły

Zarządzanie konfliktem do pozytywnych rozwiązań

czyli szef w roli mediatora zarządzającego energią i emocjami zespołu

Zobacz szczegóły

Budowanie zespołu – od wyzwań do sukcesów

czyli o rolach, celach, delegowaniu zadań i ZARZĄDZANIU ZMIANĄ

Zobacz szczegóły

Zarządzanie konfliktem w zespole

szkolenie o radzeniu sobie z różnicami interesów, destrukcyjną komunikacją i emocjami w zespole

Zobacz szczegóły

Zarządzanie stresem i przeciwdziałanie wypaleniu

czyli jak ze stresu zamiast wroga uczynić swojego sprzymierzeńca

Zobacz szczegóły