Motywowanie, Przekazywanie Informacji Zwrotnej i Ocenianie

w budowaniu przez lidera strategicznej efektywności członków zespołu i organizacji

III. SESJA SZKOLENIOWA AKADEMII MENEDŻERA 3.0

Zobacz szczegóły

Zaawansowana komunikacja menedżerska

Z ZASTOSOWANIEM NARZĘDZI COACHINGOWYCH,

czyli jak wspierać odpowiedzialność i zaangażowanie pracowników

II. SESJA SZKOLENIOWA AKADEMII MENEDŻERA 3.0

Zobacz szczegóły

SKUTECZNY MENEDŻER – LIDER

czyli od zarządzania sobą do zarządzania zespołem

I. SESJA SZKOLENIOWA AKADEMII MENEDŻERA 3.0

Zobacz szczegóły

AKADEMIA MENEDŻERA 3.0 to więcej niż szkolenia menedżerskie – Już VII. Edycja!

sztuka skutecznego motywowania i kierowania zespołem (3 x 2 Dni Szkolenia + 5 Testów Diagnostycznych (DISC+TEAMS+VALUES+BAI i FRIS) + Indywidualne Konsultacje)

Najbliższy termin:
23.06 – 24.06.2020
Zobacz szczegóły

AKADEMIA SPRZEDAŻY B2B to 2 szkolenia narzędziowe, raport DISC D3 SALES, coaching

czyli efektywna biznesowo inwestycja w kompetencje handlowe sprzedawców

Najbliższy termin:
06.10 – 07.10.2020
Zobacz szczegóły

Konsultacje psychologiczne lub coachingowe online

czyli skuteczne wsparcie w trudnej sytuacji

Zobacz szczegóły

Konsultacja specjalistyczna z certyfikowanym doradcą

Anna Podgórska ⇒ ekspertka z certyfikatami renomowanych metod badania potencjału: DISC D3, Styl Myślenia i Styl Działania FRIS, HOGAN Assessment Systems oraz Thomas International Posiada 14  lat doświadczenia z narzędziami […]

Zobacz szczegóły

Visual Thinking – warsztaty Myślenia Wizualnego

czyli szkolenie jak profesjonalnie korzystać z rysunku w biznesie, nauce i w domu

Najbliższy termin:
22.10.2020
Zobacz szczegóły

Zarządzanie zmianą i zespołem w czasie przemian

szkolenie jak zaangażować i dobrze przeprowadzić ludzi przez zmianę w organizacji

Najbliższy termin:
20.10 – 21.10.2020
Zobacz szczegóły

Coaching menedżerski i informacja zwrotna

czyli jak budować odpowiedzialność i zaangażowanie wśród pracowników

Najbliższy termin:
01.10 – 02.10.2020
Zobacz szczegóły

Intensywny trening budowania odporności na presję i stres dla menedżerów

czyli jak efektywnie i ze spokojem działać w świecie dużych wyzwań i ciągłych zmian

Najbliższy termin:
22.09 – 23.09.2020
Zobacz szczegóły

Zarządzanie konfliktami i współpraca w zespole

czyli skuteczna komunikacja liderska, neutralizacja języka agresji i rozwiązywanie trudnych sytuacji w zespole

Najbliższy termin:
06.10 – 07.10.2020
Zobacz szczegóły

Trening menedżerski – motywacja i zarządzanie zespołem

jak budować zaangażowanie, prowadzić trudne rozmowy i przekazywać feedback

Najbliższy termin:
29.09 – 30.09.2020
Zobacz szczegóły

ONLINE – Trening budowania odporności psychicznej dla menedżerów

czyli jak efektywnie i ze spokojem działać w świecie dużych wyzwań i ciągłych zmian

Najbliższy termin:
25.06.2020
Zobacz szczegóły

ONLINE – Zarządzanie czasem i organizacja pracy

czyli efektywność osobista w zarządzaniu sobą, czasem i energią – SZKOLENIE DLA ZAPRACOWANYCH

Najbliższy termin:
07.07.2020
Zobacz szczegóły

ONLINE – Trening kreatywności w myśleniu i działaniu

czyli jak podejmować dobre decyzje, prowadzić efektywne spotkania oraz twórczo rozwiązywać problemy w zespole

Najbliższy termin:
02.07.2020
Zobacz szczegóły

ONLINE – Zarządzanie emocjami i stresem, work-life-balance i well-being

czyli jak budować Siłę Wewnętrzną i Odporność Psychiczną (MTQ48)

Najbliższy termin:
30.06.2020
Zobacz szczegóły

ONLINE – Trening skuteczności osobistej

czyli jak dobrze zarządzać sobą, zamieniać porażki w siły mobilizujące, praktykować elastyczny optymizm i osiągać swoje cele

Najbliższy termin:
23.06.2020
Zobacz szczegóły

FRIS w praktyce osobistej oraz w relacjach z innymi

czyli, jak dzięki poznaniu Stylów Myślenia i Działania poprawisz komunikację, współpracę i wykorzystanie potencjałów – swoich i innych ludzi

Najbliższy termin:
24.09.2020
Zobacz szczegóły

Asertywność w działaniu, czyli sztuka rozmawiania w trudnych sytuacjach

jak osiągać cele i dbać o interesy utrzymując dobre relacje i współpracę z otoczeniem

Najbliższy termin:
20.10 – 21.10.2020
Zobacz szczegóły

Prezentacje publiczne i wystąpienia – warsztaty praktyczne

jak przygotować i z sukcesem przeprowadzić, by skutecznie osiągać swoje cele

Najbliższy termin:
23.11 – 24.11.2020
Zobacz szczegóły

Trening kreatywności w myśleniu i działaniu

czyli jak podejmować dobre decyzje, prowadzić efektywne spotkania oraz twórczo rozwiązywać problemy w zespole

Najbliższy termin:
17.09 – 18.09.2020
Zobacz szczegóły

Zarządzanie emocjami i stresem, work-life-balance i well-being

czyli jak budować Siłę Wewnętrzną i Odporność Psychiczną (MTQ48)

Najbliższy termin:
13.10 – 14.10.2020
Zobacz szczegóły

Trening skuteczności osobistej

czyli jak dobrze zarządzać sobą, zamieniać porażki w siły mobilizujące, praktykować elastyczny optymizm i osiągać swoje cele

Najbliższy termin:
22.09 – 23.09.2020
Zobacz szczegóły

Zarządzanie czasem i organizacja pracy

czyli efektywność osobista w zarządzaniu sobą, czasem i energią – SZKOLENIE DLA ZAPRACOWANYCH

Najbliższy termin:
08.09 – 09.09.2020
Zobacz szczegóły

Kwestionariusz Hogana Motywów, Wartości i Preferencji MVPI – Raport LEAD

czyli czynniki wpływające na podejmowane decyzje i przebieg kariery

Zobacz szczegóły

Kwestionariusz Hogana Motywów, Wartości i Preferencji MVPI – Raport INSIGHT

czyli czynniki wpływające na podejmowane decyzje i przebieg kariery

Zobacz szczegóły

Kwestionariusz Hogana Motywów, Wartości i Preferencji MVPI – Raport KOMPAS

czyli czynniki wpływające na podejmowane decyzje i przebieg kariery

Zobacz szczegóły

Kwestionariusz Osobowości Hogana HPI – Raport KARIERA

czyli czynniki osobowościowe wspierające rozwój kariery

Zobacz szczegóły

Kwestionariusz Osobowości Hogana HPI – Raport LEAD

czyli czynniki osobowościowe wspierające rozwój kariery

Zobacz szczegóły

Kwestionariusz Osobowości Hogana HPI – Raport INSIGHT

czyli czynniki osobowościowe wspierające rozwój kariery

Zobacz szczegóły

Badanie Rozwojowe Hogana HDS – Raport LEAD

czyli czynniki osobowościowe, które mogą prowadzić do zahamowania kariery

Zobacz szczegóły

Badanie Rozwojowe Hogana HDS – Raport INSIGHT

czyli czynniki osobowościowe, które mogą prowadzić do zahamowania kariery

Zobacz szczegóły

Test MTQ48

Odporność psychiczna powoduje, że spośród wielu utalentowanych specjalistów sukcesy odnoszą tylko niektórzy, liczy się bardziej niż talent i inteligencja a bada ją test MTQ48! Poziom wiedzy, doświadczenia i inteligencji to […]

Zobacz szczegóły

Test FRIS ® Style Myślenia i Style Działania

FRIS ® to mające wysokie wskaźniki psychometryczne narzędzie diagnostyczne i rozwojowe oparte na badaniach naukowych – polecane dla osób indywidualnych i zespołów FRIS ® trafnie opisuje i określa naturalny STYL […]

Zobacz szczegóły

Test DISC D3 wersja Sales Max = DISC, Sales, PowerDISC, TEAMS, VALUES, BAI

Mapowanie potencjału sprzedażowego osoby i zespołu to droga do sukcesów dzięki trafnemu dopasowaniu zadań, ról, odpowiedzialności, sposobu komunikowania się i motywacji DISC D3 w wersji Sales Max to zestaw 4. […]

Zobacz szczegóły

Test DISC D3 wersja STANDARD = DISC, TEAMS, VALUES, BAI

Mapowanie potencjału osoby i zespołu to droga do sukcesów dzięki trafnemu dopasowaniu zadań, ról, odpowiedzialności, sposobu komunikowania się i motywacji DISC D3 w wersji Standard to zestaw 4. kwestionariuszy analitycznych […]

Zobacz szczegóły

Test DISC D3 wersja Max = DISC, PowerDISC, TEAMS, VALUES, BAI

Dowiedz się więcej dzięki pełnemu (Max) badaniu zestawem testów DISC D3 DISC D3 w wersji Max to zestaw 4. kwestionariuszy analitycznych wraz z 5. kompleksowymi raportami obejmującymi następujące obszary: 1. […]

Zobacz szczegóły

CREATIVITY THROUGH IMPROVISATION (2 days)

This training is especially recommended to teams and individuals who: want to learn how to generate and use spontaneous ideas for setting and achieving their goals want to overcome the […]

Zobacz szczegóły

CROSS-CULTURAL COMMUNICATION IN ORGANIZATIONS (2 DAYS)

This training is especially recommended for: companies and multinational teams which face communication problems multinational organizations which need support or want to boost their growth multicultural teams which are only […]

Zobacz szczegóły

TEAM-BUILDING – How to reinforce and develop GROUP INTELLIGENCE IN A TEAM (2 DAYS)

It is a perfect training for a company which wants to: have a team which works effectively together create a completely new team or improve relationships and solve problems in […]

Zobacz szczegóły

Negocjacje handlowe B2B w działaniu

czyli jak skutecznie radzić sobie w sprzedaży B2B i windykacji z grami, blefem i obiekcjami klientów

Zobacz szczegóły

Sprzedaż dla klientów B2B

czyli jak do klienta dotrzeć, prezentować ofertę i negocjować z sukcesem w trakcie wizyty handlowej

Zobacz szczegóły

Prospecting – aktywne pozyskiwanie klientów

czyli jak pozycjonować, grupować i docierać do właściwych klientów

Zobacz szczegóły

Techniki negocjacji w trudnych sytuacjach

czyli jak skutecznie radzić sobie w sprzedaży B2B i windykacji z grami, blefem i obiekcjami klientów

Zobacz szczegóły

Sprzedaż B2B i wizyta handlowa

czyli jak zainteresować klienta ofertą, dokonać prezentacji i obronić cenę

Zobacz szczegóły

Typy klientów DISC jako podstawa skutecznej sprzedaży B2B

czyli jak zwiększyć siłę przekazu argumentów i oferty handlowej

Zobacz szczegóły

PROFESJONALNE PREZENTACJE BIZNESOWE

czyli jak osiągać sukces na spotkaniach z klientami

Zobacz szczegóły

Komunikacja medialna oraz skuteczny PR firmy

czyli jak wykorzystać media do rozwoju biznesu

Zobacz szczegóły

Trening kreatywności i podejmowania decyzji

Trening kreatywności dla menedżerów to skuteczne sposoby rozwiązywania problemów, wspierania pomysłowości zespołu i podejmowania dobrych decyzji Trening kreatywności, to szkolenie w trakcie którego uczestnicy zapoznają się z unikalną metodą ACTION […]

Zobacz szczegóły

Managing Stress – how to build Mental Strength & Resilience (MTQ48)

Ability to manage stress and pressure is the key factor in our effectiveness. What is it that one can do to not fall victim to unbearable pressure and stress? How […]

Zobacz szczegóły

Personal effectiveness – How to increase effectiveness through training habits? (MTQ48)

„Motivation is what allows you to begin. Habit is what allows you to persevere.”  Jim Ryan About 40% of daily behaviors are habitual behaviors. Personal effectiveness does not depend on […]

Zobacz szczegóły

Managing Employee Performance – training for New Managers

Leadership Training This course is designed to give participants the skills, knowledge and understanding needed to effectively manage the performance of their people on a practical level. The worhshop considers […]

Zobacz szczegóły

Communications: Creating Positive Relationships and Results – training for New Managers

Leadership Training The training is a practical workshop that equips the participants in a useful toolkit, that enhance participants’ communication and influencing skills to lead their teams effectively. Through practical […]

Zobacz szczegóły

Autoprezentacja w skutecznej komunikacji

czyli jak zbudować siłę i charyzmę osobistego przekazu

Zobacz szczegóły

Zarządzanie czasem – trening osobistej efektywności

Systemowe podejście i najskuteczniejsze nowoczesne techniki zarządzania czasem w formie TRENINGU inspirowanego metodą GTD to szansa na przejście od teorii do codziennej praktyki Na zajęciach dowiesz się, jak wdrożyć zarządzanie […]

Zobacz szczegóły

Inteligencja Emocjonalna w biznesie

czyli trening emocjonalnej skuteczności w relacjach z ludźmi

Zobacz szczegóły

SKUTECZNE ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE

czyli więcej energii, lepsza efektywność i sprawna organizacja

Zobacz szczegóły

HR BUSINESS PARTNER jako efektywny filar organizacji

czyli ekspert w budowaniu zaangażowania pracowników i wspieraniu menedżerów

Zobacz szczegóły

Zarządzanie przez wartości – trening współpracy

czyli jak wzmocnić integrację, skuteczność i odpowiedzialność zespołu

Zobacz szczegóły

Profesjonalny udział w targach – prezentacja, budowanie kontaktów z klientami i sprzedaż

czyli jak optymalnie wykorzystać inwestycję firmy w targi, wystawy lub konferencje

Zobacz szczegóły

Skuteczna sprzedaż B2C

czyli jak sprzedawać klientom indywidualnym więcej i zatrzymać ich na dłużej

Zobacz szczegóły

Profesjonalna obsługa trudnego klienta oraz reklamacji

czyli komunikacja i zarządzanie emocjami w trudnych sytuacjach

Zobacz szczegóły

Savoir-vivre i dress-code w biznesie

czyli zasady etykiety wspierające budowanie profesjonalnego wizerunku

Zobacz szczegóły

Kierowanie zespołem sprzedaży z sukcesem

czyli jak zwyciężać na konkurencyjnym rynku

Zobacz szczegóły

Partnerska obsługa reklamacji

czyli o skutecznym budowaniu lojalności klientów

Zobacz szczegóły

Profesjonalna Obsługa Klienta

czyli jak zwiększać sprzedaż skutecznie budując długookresowe relacje z klientami

Zobacz szczegóły

Budowanie efektywnego Call Center

zarządzanie zespołem telemarketingu i telefonicznej obsługi Klienta w firmie

Zobacz szczegóły

Telemarketing na konkurencyjnym rynku

Czy Ty także frustrujesz się, kiedy dzwoni do Ciebie nieprofesjonalny telemarketer? Zachowuje się sztucznie, nie koncentruje się na Tobie, mówi, jak automat, co sprawia, że niecierpliwie czekasz na zakończenie i […]

Zobacz szczegóły

Negocjacje zakupowe

Negocjacje zakupowe są formą ustalenia konsensusu między dwiema odmiennymi racjami, to gra pomiędzy stronami, z których każda ma często równie mocne argumenty. „Zwykłym nieporozumieniem jest twierdzenie, że jeśli ktoś chce być […]

Zobacz szczegóły

OSIĄGANIE CELÓW szkolenie ze sprawdzonych strategii i technik

czyli jak skutecznie wyznaczać, motywować się i realizować cele

Zobacz szczegóły

Sztuka samoobrony psychologicznej

czyli Twoje bezpieczeństwo w każdej sytuacji

Zobacz szczegóły

Jak zamienić porażkę w sukces

czyli jak wzmacniać odporność psychiczną i budować swoją automotywację

Zobacz szczegóły

TRENING ANTYSTRESOWY work – life balance

czyli sprawdzone techniki zarządzania stresem i jego neutralizowania

Zobacz szczegóły

Siła wywierania wpływu

czyli jak zwiększyć siłę przekonywania i zbudować autorytet w relacjach biznesowych oraz prywatnych

Zobacz szczegóły

Perswazja w praktyce

czyli sztuka skutecznego stosowania retoryki i trening ŚWIADOMEJ KOMUNIKACJI

Zobacz szczegóły

Biznesowa Gra Symulacyjna

czyli strategiczne spojrzenie na firmę

Zobacz szczegóły

Rekrutacja – Jak być skutecznym na rynku pracy

Warsztaty budowania własnej marki na rynku pracy i efektywnego poszukiwania zatrudnienia.

Zobacz szczegóły

Wystąpienia publiczne i prezentacje biznesowe

jak je przygotować i z sukcesem przeprowadzić

Zobacz szczegóły

Komunikacja Międzykulturowa w Organizacji

skuteczne porozumiewanie się w środowisku wielokulturowym

Zobacz szczegóły

Trening Budowania Relacji Partnerskich

czyli jak się dobrze komunikować z ludźmi w pracy i życiu prywatnym

Zobacz szczegóły

Zarządzanie Procesami

czyli jak osiągnąć sukces w systematycznym doskonaleniu organizacji

Zobacz szczegóły

Zarządzanie Projektami

(MIX METODYK), czyli najlepsze praktyki w działaniu

Zobacz szczegóły

Szkolenie z rekrutacji dla HR

czyli profesjonalne narzędzia rekrutacyjne w praktycznym działaniu

Zobacz szczegóły

Skuteczna rekrutacja szkolenie od podstaw

czyli praktyczny warsztat, jak samodzielnie przeprowadzić rekrutację nie będąc specjalistą HR

Zobacz szczegóły

Trening przywództwa

czyli leadership w organizacji

Zobacz szczegóły

TEAM-BUILDING

czyli jak wzmacniać i rozwijać INTELIGENCJĘ ZBIOROWĄ ZESPOŁU

Zobacz szczegóły

Zarządzanie zespołem przez wartości

czyli jak poprowadzić zespół do sukcesu

Zobacz szczegóły

Zarządzanie różnorodnością w firmie

Zróżnicowanie w firmach może dotyczyć kwestii kultury, płci, wieku, doświadczenia, czy osobowości a wszystkie te aspekty mogą wspierać lub szkodzić rozwojowi organizacji Korzyści ze szkolenia: lepiej zrozumiesz zasady funkcjonowania w zróżnicowanej […]

Zobacz szczegóły

Zarządzanie zespołem sprzedaży

czyli strategie, cele i motywacja

Zobacz szczegóły

Zdalne zarządzanie zespołem

rozproszonym terytorialnie oraz zespołem wielokulturowym

Zobacz szczegóły

Development Center

w planowaniu rozwoju pracowników i budowaniu przewagi konkurencyjnej

Zobacz szczegóły

Wywieranie wpływu i perswazja w biznesie

czyli sztuka przekonywania i budowania autorytetu w relacjach

Zobacz szczegóły