Wystąpienia publiczne i techniki prezentacji biznesowych

czyli jak wygrywać przemawiając

Sztuka tworzenia fascynujących przekazów w skutecznych prezentacjach biznesowych, czyli wystąpienia publiczne zapadające w pamięć!

Jeżeli chcesz sprawić, by Twoje wystąpienia publiczne były ciekawe i przekonywały odbiorców do Twoich racji a także:

  • Pozyskać sympatię i poparcie odbiorców, oraz wzbudzać w nich entuzjazm
  • Stać się autorytetem dla swojego audytorium
  • Nauczyć się świadomego wykorzystywania mowy ciała oraz języka emocji
  • Uwolnić się od tremy i stresu związanego z publicznym przemawianiem
  • Poznać tajniki najlepszych mówców i z powodzeniem wykorzystać je w praktyce
  • Prowadzić nowoczesne PREZENTACJE BIZNESOWE na najwyższym poziomie

To szkolenie jest dla Ciebie najlepszym wyborem!

Wystąpienia publiczne to szkolenie, dzięki któremu opanujesz sztukę skutecznego przemawiania na wszystkich 6 poziomach:

1. Nauczysz się określać i osiągać złożone cele swoich wystąpień i prezentacji, co zwiększy ich skuteczność i siłę oddziaływania

2. Dowiesz się, jak tworzyć fascynujący i motywujący do podjęcia konkretnych działań przekaz. Poznasz potwierdzone naukowo sposoby budowania skutecznych prezentacji i w swoje wystąpienia publiczne z łatwością wdrożysz poznane narzędzia i techniki

3. Zgłębisz tajniki budowania swojego autorytetu i wizerunku eksperta. Sprawisz, że odbiorcy obdarzą Cię szacunkiem i sympatią, oraz z zaangażowaniem będą wchodzić z Tobą w interakcje

4. Zaczniesz świadomie wykorzystywać swoją mowę ciała, korzystając z języka emocji. Odblokujesz trzy kluczowe wymiary mówcy: STABILNOŚĆ, OTWARTOŚĆ i EKSPRESJĘ

5. Poznasz skuteczne i łatwe w zastosowaniu techniki neutralizowania tremy i jej negatywnego wpływu na Twoje wystąpienia publiczne

6. Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć wizualizację, która poruszy audytorium i wzbogaci Twój przekaz

Ćwiczenia, które są realizowane w ramach treningu Wystąpienia Publiczne:

  • Trening budowania skutecznych i fascynujących wystąpień publicznych i prezentacji
  • Trening autoprezentacji, zawierający pracę skierowaną na odblokowanie trzech kluczowych wymiarów mowy ciała: stabilności, otwartości oraz ekspresji
  • Trening świadomego tworzenia kontaktu z grupą i prowadzenia uwagi słuchaczy
  • Trening budowania profesjonalnego wizerunku
  • Ćwiczenie improwizacji, czyli jak znaleźć właściwe słowa w dowolnej sytuacji
  •  Zastosowanie technik i sposoby neutralizowania tremy i stresu
  • Trening oswajania się ze sceną
  • Analiza trudnych sytuacji, by wiedzieć, jak im zaradzać, gdy rzeczywiście wystąpią
  • Dokładna analiza technik wykorzystywanych przez najlepszych mówców. Nauka najlepszych strategii
  • Trening prezentowania z trójstronną informacją zwrotną (od siebie, od grupy i od trenera), by móc jeszcze lepiej ocenić swoje umiejętności i zdefiniować obszary do poprawy

Na szkoleniu Wystąpienia Publiczne dostaniesz konkretne i osobiste informacje na temat Twoich silnych stron oraz instrukcje, na czym się szczególnie skupić.

Prowadzący szkolenie

Adam Namysłowski

Trener biznesu, mówca motywacyjny, psycholog społeczny z dyplomem SWPS, najlepszy trener Pulsu Biznesu za rok 2014 wg uczestników szkoleń.

Zobacz więcej

Opinie o szkoleniu

Super trener! Świetne prowadzenie, docierające do słuchaczy przykłady - wie co robi i robi to doskonale, przyjazny, otwarty, kompetentny, wiarygodny, inteligentny, inspirujący

Niezmiernie dynamiczna praca, całą swoją postawą, gestem uczył, co robić, aby wystąpienie było idealne, zaangażowany na maksa, twórczość, zainteresowanie szkolonych

Totalne zaangażowanie, ekspresja i charyzma, ideał trenera! Ciekawe ćwiczenia, bardzo dużo pokazanych technik

Najwyższy poziom, niezwykła ekspresja, bardzo ciekawe pokazanie tematu, świetny trener, profesjonalista w każdym calu, niezwykle skuteczny przekaz

Trener ekspresyjny, otwarty na uczestników, chętnie odpowiada na pytania

Świetnie przygotowany fachowiec, fajna atmosfera, dużo merytorycznych i praktycznych aspektów

Program szkolenia

I. BUDOWA PRZEKAZU

1. Przygotowanie przekazu za pomocą naukowo potwierdzonych technik psychologii perswazyjnych prezentacji. Wykorzystanie unikalnej – autorskiej metody C.E.L.O.W.O. (Ciekawość, Emocje, Lekcje, Obrazy, Wiarygodność, Opowieści).

  • Ciekawość. Wzbudzanie ciekawości wśród klientów, by zdobyć ich pełną uwagę. Pobudzenie układu nagrody w mózgach odbiorców.
    • Umiejętne wyeksponowanie elementów nowych i nieoczekiwanych
    • Zastosowanie wyzwalaczy uwagi i koncentracji na przekazie
    • Dobór właściwych pytań budzących zainteresowanie
  • Emocje. Wywoływanie właściwych reakcji emocjonalnych, by kierować zainteresowaniem i poczuciem przekonania. Pobudzenie układu limbicznego (mózgu emocjonalnego) w mózgach odbiorców.
    • Wykorzystanie języka korzyści i języka potencjalnych strat, by zwiększyć poczucie przekonania
    • Wykorzystanie języka emocji, by kierować zainteresowaniem
    • Wykorzystanie języka unikalności, by zwiększyć wrażenie wartości naszych propozycji
  • Logiczne lekcje. Umiejętny przekaz logicznych lekcji w taki sposób, by zostały zapamiętane i przekonały odbiorców. Efektywne i celowe pobudzenie płatów czołowych w mózgach odbiorców.
    • Ubranie merytorycznego przekazu w łatwe do zrozumienia, a jednocześnie chwytliwe i treściwe sentencje oraz hasła.
    • Odnalezienie i świadome podświetlenie tzw. esencji przekazu.
  • Obrazy. Wykorzystanie odpowiednich obrazów w przekazie, by ułatwić zrozumienie, zapamiętywanie i przekonywanie. Pobudzenie płatów potylicznych (wyobraźnia wizualna) i skroniowych (wyobraźnia dźwiękowa) w mózgach odbiorców.
    • Zakotwiczenie przekazu we właściwie dobranych obrazach, czyli uruchomienie głębszego zrozumienie naszego przekazu wśród klientów
    • Pogłębianie obrazów, czyli wykorzystanie języka zmysłów do uruchomienia zapamiętywania i pozytywnego kojarzenia przekazu
  • Wiarygodność. Zastosowanie wyzwalaczy wiarygodności, by klienci uwierzyli w prawdziwość usłyszanych słów. Pobudzenie płatów czołowych w mózgach odbiorców za pomocą umiejętnej komunikacji poprzez tzw. mózg gadzi (pierwotny).
    • Perswazyjny sposób przedstawiania danych, faktów, badań, statystyk i liczb
    • Techniki ekspertyzy: powołanie się na doświadczenia i powołanie się na źródła autorytetu
  • Opowieści. Wytworzenie właściwych celowych przykładów w formie narracji, by najpełniej zaangażować klientów. Pobudzenie całego mózgu odbiorców.
    • Przygotowanie odpowiednich case’ów i przykładów w formie narracji, czyli najefektywniejszy sposób wzbudzenia uwagi, stymulacji zapamiętywania i wzmocnienia siły przekonywania
    • Zastosowanie pozytywnych wizji przyszłości, by klienci w pełni wyobrazili sobie i poczuli siłę naszych propozycji

2. Metody odpowiadania na trudne pytania, neutralizacji obiekcji i sterowania negocjacjami:

  • Technika plusingu (pozytywna reinterpretacja) – jak odpowiedzieć na pytania – wyzwania
  • Technika refocusingu (przekierowanie uwagi) – jak przejąć kontrolę nad rozmową, jak zneutralizować argumentację drugiej strony
  • Technika parkingu (dyrygowania kolejnością) – co zrobić, gdy nie chcemy odpowiadać teraz na dane pytanie
  • Technika neutralizacji trudnych emocji – jak poradzić sobie z trudnymi emocjami podczas dyskusji
  • Technika ramy korzyści – jak konkretnie zastosować język korzyści jako podstawę dyskusji podczas spotkania, czyli jak zainstalować w głowach odbiorców dlaczego warto zgodzić się na naszą propozycję

3. Techniki budowy przekonujących slajdów w ramach profesjonalnych prezentacji biznesowych:

  • Jak skuteczniej i ciekawiej wizualizować informacje dzięki esencji metod: Slideology, Presentation Zen oraz Beyond Bullet Points, czyli jak tworzyć najefektywniejsze perswazyjnie slajdy
  • W jaki sposób wydajniej korzystać z prezentacji multimedialnych, by naprawdę wspomagały prezentację (zamiast usypiać)
  • Zasada I.: To Ty Jesteś Prezentacją
  • Zasada II.: Buduj Przekaz Krok-Po-Kroku
  • Zasada III.: Mniej Daje Więcej
  • Zasada IV.: Obraz Ponad Słowem, Hasło Ponad Zdaniem
  • Także – Jak skutecznie prezentować korzystając z tablic typu flipchart

4. Techniki prowadzenia prezentacji biznesowych opartych na slajdach, czyli jak ożywić przekaz umiejętnościami prezentera:

  • Nazywanie – metoda szybkiego i klarownego wyjaśnienia znaczenia każdego ze slajdów
  • Nawigowanie – metoda kierowania uwagą odbiorców w ramach slajdu, jak prowadzić uwagę odbiorców po slajdzie za pomocą słów, wskaźnika, dłoni i ciała
  • Podświetlanie – metoda wskazania najważniejszych informacji i zależności na danym slajdzie
  • Dodawanie od siebie – metoda ożywienia każdego z merytorycznych stwierdzeń
  • Wymijanie – metoda przekierowania uwagi odbiorców z bardziej skomplikowanego slajdu w taki sposób, by wszyscy dokładnie wiedzieli o czym mowa
  • Łączenie – metoda tworzenia spójnej całości z naszej prezentacji w umysłach odbiorców dzięki wskazywaniu na podobieństwa i różnice wobec informacji, które są już znane
  • Podsumowanie przekazu – metoda przypominania odbiorcom o konkluzjach, które warto zapamiętać z naszego przekazu
  • Podsumowanie korzyści – praktyczne zastosowanie języka korzyści podczas korzystania ze slajdów, by odbiorcy otworzyli się na nasze propozycje

II. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA

5. Budowanie wizerunku autorytetu i profesjonalisty za pomocą trzech wymiarów komunikacji niewerbalnej:

  • 1zmWymiar Stabilności, czyli jak zbudować wrażenie zrównoważonej pewności siebie, by nasz przekaz został dobrze odebrany i wzbudzał zaufanie
    • Zdobywanie uwagi kontaktem wzrokowym, by skupić odbiorców na materii spotkania
    • Zachowanie stabilnej postawy ciała (eliminacja niestabilności), by oddziaływać autorytetem
    • Wykonywanie płynnych i celowych ruchów, by zbudować wrażanie pełnego opanowania
  • 2zmWymiar Otwartości, czyli jak wytworzyć pozytywny kontakt, wartościową interakcję i wrażenie sympatii, by przekonać klientów emocjonalnie
    • Metoda wzbudzania pozytywnych emocji, by przekonać do nas odbiorców nawet w sytuacji trudnej
    • Praca otwartymi pozycjami ciała, by pomniejszyć podział na „my” i „oni”
    • Zwracanie się w stronę odbiorców, mówienie bezpośrednio do nich, by podnieść poziom zaangażowania w treść spotkania
  • 3zmWymiar Ekspresji, czyli kierowanie uwagą odbiorców, by nasz przekaz rzeczywiście do nich dotarł
    • Praca pozytywną energią, by otworzyć klientów na nasze propozycje
    • Efektywne korzystanie z gestów i ruchu, by świadomie sterować uwagą odbiorców
    • Przemieszczanie się po sali spotkania w celu pobudzenia zainteresowania i wytworzenia ludzko-ludzkiego kontaktu

6. Tworzenie dobrego kontaktu z odbiorcami:

  • Jak zarządzać interakcją z grupą, by wytworzyć prawdziwe porozumienie i efektywne podążanie
  • Jak badać zainteresowanie grupy i sprawnie nim kierować
  • Wymiar pozytywnej relacji: jak sprawić, by słuchacze szczerze nas polubili
  • Wymiar zaangażowania: w jaki sposób budować wśród słuchaczy zaangażowanie w dane spotkanie
  • Budowa potencjału „Tak”: jak sprawić, by odbiorcy zgodzili się na nasze propozycje
  • Jak zbudować pozycję autorytetu i przywódcy podczas wystąpień spotkań: konkretne metody zachowywania się, mówienia i reagowania, by zostać uznanym za lidera
  • Jak zwiększyć moc naszego stanu emocjonalnego i nie dać się wybić z równowagi nawet w gorących sytuacjach
  • Jak poprowadzić odbiorców do pożądanego celu: na czym dokładnie polega leading w komunikacji

Grupa docelowa

Szkolenie polecane szczególnie dla menedżerów i specjalistów, którzy występując z prezentacjami biznesowymi przed kluczowym audytorium chcą podnieść swój profesjonalizm i zbudować autorytet lidera i/lub eksperta oraz rozwinąć umiejętność biegłej komunikacji z grupą odbiorców.

Warunki uczestnictwa »

  • Szkolenie odbywa się przy ul. Sejmikowej 4 w Warszawie (Anin);
  • Cena szkolenia obejmuje koszt uczestnictwa, materiały dydaktyczne, obiad i przerwy kawowe każdego dnia szkolenia, 30-dniowy e-mentoring;
  • Cena nie obejmuje zakwaterowania;

Szczegółowe zasady uczestnictwa – czytaj więcej

Zgłoszenie

1493,00 

Wyczyść
Ilość osób:
osoba
Suma netto: