Najbliższe szkolenia:
Szukaj
Homocreatore / Szkolenia / SZKOLENIA Z KOMUNIKACJI I WSPÓŁPRACY / Komunikacja medialna oraz skuteczny PR firmy
Przyjęło się powiedzenie, że media są „czwartą władzą”, a komunikacja medialna kreuje rzeczywistość, wpływa na poglądy, wybory i decyzje. Media są potężnym narzędziem, którego świadome wykorzystanie wspiera osiąganie celów biznesowych. O tym między innymi jest to szkolenie.
XXI wiek zmienił media. To już nie tylko radio, telewizja i prasa, ale także Internet i media społecznościowe, które dają zupełnie nowe możliwości. Mogą dać sukces albo… porażkę.
Myślisz, że Ciebie media nie dotyczą, bo nie chodzisz na wywiady do telewizji, nie jesteś „celebrytą” i nie masz „znanej twarzy”?
Ale masz przecież konto na przynajmniej jednym z portali społecznościowych, bierzesz czasem udział w dyskusjach na forach, a Twoja firma ma stronę internetową.
Jesteś uczestnikiem medialnego świata. Potrzebujesz się zatem nauczyć, jak zrobić z niego narzędzie, które pomoże w rozwoju Twojego biznesu i Ciebie jako marki!
Jeżeli do tego tematu potrzebujesz szkolenia:ZAMKNIĘTEGO dla Twojego zespołu lub firmyINDYWIDUALNEGO dla jednej osobyprowadzonego w formie ON-LINE lub w połączeniu on-line ze szkoleniem stacjonarnym
W 80% szkolenie jest warsztatem umiejętności praktycznych, pozbawionym zbędnego teoretyzowania.
Każdy z uczestników pracuje nad konkretnym, wybranym kanałem komunikacji zewnętrznej firmy, który będzie zmieniał i poprawiał. Nauczy się, jak uczynić spójnym przekaz, aby był skuteczny.
Trener, a także grupa udzielają informacji zwrotnej, co wzbogaca uczestnika szkolenia o realne możliwości odbioru jego działań. Uczestnicy uczą się także od siebie wzajemnie, co znacznie rozwija ich kreatywność.
Korzystając z witryny internetowej HomoCreatore.pl akceptujesz Politykę Cookies zawartą na tej stronie. Nie zmieniając ustawień przeglądarki internetowej (np. poprzez zablokowanie Plików Cookie), wyrażasz zgodę na umieszczanie danych w twoim urządzeniu.
Pliki Cookie z witryny internetowej HomoCreatore.pl wykorzystywane są w celach statystycznych oraz do zapewnienia odpowiedniej wersji serwisu.