
Nasze projekty unijne zrealizowane w ramach dofinansowania z EFS
W latach 2005 – 2013 zrealizowaliśmy z powodzeniem projekty unijne z otwartymi szkoleniami biznesowymi skierowanymi do firm MŚP i DP, umożliwiając – w ramach 6 projektów – skorzystanie z impulsu rozwojowego dofinansowanego z EFS w sumie 4.055 uczestnikom i 1.553 firmom.
1. SPO RZL-2.3a-2-14-036/0027
„Inwestycja w zasoby ludzkie szansą na konkurencyjność i rozwój firmy”
OKRES REALIZACJI: 05.10.2005 – 30.09.2006 r.
UCZESTNICY PROJEKTU: W projekcie wzięło udział 613 uczestników z 290 firm mikro, małych, średnich i dużych z całej Polski.
SZKOLENIA ZREALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU:
- Asertywność w działaniu
- Trening skuteczności osobistej
- Zarządzanie emocjami
- Zarządzanie czasem
- Wystąpienia publiczne, czyli sztuka profesjonalnej prezentacji
- Kreatywność i podejmowanie decyzji
- Trening menedżerski, czyli motywacja i zarządzanie zespołem
- Coaching menedżerski
- Negocjacje – strategie i techniki
- Windykacja należności przez negocjacje
- Sekretariat doskonały-sztuka komunikacji i organizacji pracy
- Sprzedawaj jak profesjonalista
- Telemarketing, czyli jak prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne
- Skuteczna wizyta handlowa
- Strategie handlowe, czyli radzenie sobie z grami klientów
- Sztuka budowania lojalności klientów
- Przyjmowanie reklamacji i obiekcji klienta
2. SPO RZL-2.3a-3-14/0021
„Postaw na kwalifikacje – zainwestuj w kadry”
OKRES REALIZACJI : 31.10.2006 – 30.09.2007 r.
UCZESTNICY PROJEKTU: W projekcie wzięło udział 333 uczestników z 215 firm mikro, małych, średnich i dużych z całej Polski.
SZKOLENIA ZREALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU
- Wystąpienia publiczne, czyli sztuka profesjonalnej prezentacji
- Trening skuteczności osobistej
- Zarządzanie emocjami w relacjach zawodowych i prywatnych
- Zarządzanie czasem
- Asertywność w działaniu
- Kreatywność i podejmowanie decyzji, czyli trening twórczego rozwiązywania problemów
- Trening menedżerski, czyli motywacja i zarządzanie zespołem
- Negocjacje – strategie i techniki
- Coaching menedżerski, czyli trening skuteczności szefa
- Windykacja należności przez negocjacje, czyli skuteczne negocjacje z dłużnikiem
- Sekretariat doskonały, czyli sztuka komunikacji i organizacji pracy
- Telemarketing, czyli jak prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne
- Wizyta handlowa, czyli jak przeprowadzać efektywne spotkanie z klientem
- Przyjmowanie reklamacji i obiekcji klienta
3. Projekt POKL.02.01.01-00-113/08
„Kompetencje na miarę sukcesu firmy”
OKRES REALIZACJI : 01.04.2009 – 31.05.2010 r.
UCZESTNICY PROJEKTU: W projekcie wzięło udział 866 uczestników z 286 firm mikro, małych, średnich i dużych z całej Polski.
4. Projekt POKL.08.01.01-14-151/08
„Kwalifikacje pracowników najlepszą inwestycją firmy”
OKRES REALIZACJI : 01.05.2009 – 30.06.2010 r.
UCZESTNICY PROJEKTU: W projekcie wzięło udział 911 uczestników z 243 firm mikro, małych, średnich i dużych z województwa mazowieckiego.
SZKOLENIA ZREALIZOWANE W RAMACH PROJEKTÓW 3. i 4.
I GRUPA: ROZWÓJ MIĘKKICH KOMPETENCJI BIZNESOWYCH
- ASERTYWNOŚĆ w działaniu
- TRENING SKUTECZNOŚCI OSOBISTEJ
- ZARZĄDZANIE EMOCJAMI, czyli kierownica w Twoich rękach
- TRENING SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI, czyli kobiety i mężczyźni w biznesie
- ZARZĄDZANIE CZASEM, czyli różnymi metodami do celu
- ZARZĄDZANIE SOBĄ, czyli jak osiągnąć równowagę w życiu zawodowym i prywatnym
- KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE, czyli trening inspirujący
- WYSTĄPIENIA publiczne, czyli sztuka profesjonalnej prezentacji
II GRUPA: ROZWÓJ STRATEGICZNYCH KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH
- TRENING MENEDŻERSKI – motywacja i zarządzanie zespołem
- Trening budowania LOJALNOŚĆ I ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW
- TRENING PODEJMOWANIA DECYZJI I ZARZĄDZANIA RYZYKIEM, czyli jak zmniejszyć niepewność
- ZARZĄDZANIE PROJEKTEM, czyli wykorzystanie potencjału pracy zespołowej
- SAVOIR-VIVRE DLA MENEDŻERÓW, czyli etykieta w firmie, na spotkaniu i biznes-lunchu
- SKUTECZNA REKRUTACJA W PRAKTYCE, czyli jak znaleźć i zatrudniać najlepszych pracowników
- ZARZĄDZANIE PROCESAMI, czyli sukces w systematycznym doskonaleniu organizacji
III GRUPA:ROZWÓJ SPECJALISTYCZNYCH KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH
- PRZYJMOWANIE REKLAMACJI JAKO CZYNNIK BUDOWANIA LOJALNOŚCI KLIENTÓW
- BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW PODSTAWĄ PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ NA RYNKU
- „TELE – KOMUNIKACJA”, czyli o profesjonalnej obsłudze Klienta przez telefon
- SEKRETARIAT DOSKONAŁY, czyli sztuka profesjonalnej komunikacji i organizacji pracy
- WIZYTA HANDLOWA, czyli klucz do sukcesu w sprzedaży B2B
- STRATEGIE HANDLOWE, czyli skuteczna reakcja na gry klientów
- SPRZEDAWAJ jak profesjonalista
- SPRZEDAŻ NIEOGRANICZONA, czyli zintegrowane zarządzanie doświadczeniem klientów
- NEGOCJACJE, czyli sukces w biznesie krok po kroku
5. POKL.02.01.01-00-638/09
„Doskonalenie kluczowych umiejętności menedżerskich w procesie przemian strategicznych”
OKRES REALIZACJI : 01.11.2009 – 31.07.2011 r.
UCZESTNICY PROJEKTU: W projekcie wzięło udział 777 uczestników z 354 firm mikro, małych i średnich posiadających swoje siedziby na terenie Polski.
SZKOLENIA ZREALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU
BLOK I: BUDOWANIE RELACJI Z PRACOWNIKAMI
- SKUTECZNA REKRUTACJA W PRAKTYCE, czyli jak znaleźć i zatrudniać najlepszych pracowników
- ASERTYWNOŚĆ w działaniu
- TRENING MENEDŻERSKI – motywacja i zarządzanie zespołem
- ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM metodą wygrany- wygrany.
- TRENING PRZYWÓDZTWA, czyli leadership w firmie
BLOK II: ROZWÓJ KOMPETENCJI W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA
- ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PROJEKTOWYM, czyli wykorzystanie potencjału pracy zespołowej
- ZARZĄDZANIE PROCESAMI, czyli sukces w systematycznym doskonaleniu organizacji
- ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI, czyli jak osiągnąć złożone cele w zmiennym środowisku
- TRENING PODEJMOWANIA DECYZJI I ZARZĄDZANIA RYZYKIEM, czyli jak zmniejszyć niepewność
- ZARZĄDZANIE CZASEM, czyli podejście systemowe w zarządzaniu zadaniami (w oparciu o GTD Davida Allena)
BLOK III: BUDOWANIE STRATEGII ROZWOJU I EKSPANSJI FIRMY
- STRATEGIA BUDOWANIA MARKETINGOWEGO SUKCESU FIRMY
- STRATEGIA BUDOWANIA LOJALNOŚCI KLIENTÓW poprzez zintegrowane ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIEM klientów (CEM)
- Strategia budowania i zarządzania MARKĄ FIRMY
- Strategia zarządzania RÓŻNORODNOŚCIĄ, czyli wzrost konkurencyjności dzięki wykorzystaniu ukrytego potencjału firmy
- Strategia zarządzania PRZEZ WARTOŚCI, czyli budowanie kultury organizacyjnej wspierającej długookresowy sukces firmy
- Strategia zarządzania OCENAMI OKRESOWYMI I KOMPETENCJAMI
6. POKL.08.01.01-14-667/10
„Dynamiczny rozwój MMŚP poprzez doskonalenie miękkich umiejętności biznesowych kadr zarządzających”
OKRES REALIZACJI : 01.10.2011 – 31.01.2013 r.
UCZESTNICY PROJEKTU: W projekcie wzięło udział 555 uczestnikówze 165 firm mikro i małych działających na terenie województwa mazowieckiego.
SZKOLENIA ZREALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU
- ASERTYWNOŚĆ w działaniu, czyli skuteczne strategie komunikacji interpersonalnej w firmie
- ZARZĄDZANIE EMOCJAMI, czyli kierownica w Twoich rękach
- Trening ŚWIADOMEJ KOMUNIKACJI, czyli skuteczne prowadzenie rozmów w biznesie i stosowanie języka perswazji
- Trening WYWIERANIA WPŁYWU, czyli budowania pozycji lidera
- TRENING MENEDŻERSKI, czyli motywacja i zarządzanie zespołem
- ZARZĄDZANIE PROCESAMI, czyli sukces w systematycznym doskonaleniu organizacji
- ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI, czyli jak osiągnąć złożone cele w zmiennym środowisku
- TRENING PODEJMOWANIA DECYZJI I ZARZĄDZANIA RYZYKIEM, czyli jak zmniejszyć niepewność
- ZARZĄDZANIE CZASEM, czyli podejście systemowe w zarządzaniu zadaniami (w oparciu o GTD Davida Allena)
- STRATEGIA BUDOWANIA MARKETINGOWEGO SUKCESU FIRMY, czyli rynkowego planu strategicznego firmy
- STRATEGIA ZARZĄDZANIA DOŚWIADCZENIEM KLIENTÓW – CEM, czyli budowa planu strategicznego relacji firmy z klientami
Strategia zarządzania RÓŻNORODNOŚCIĄ, czyli kobiety i mężczyźni w firmie – planowanie strategiczne wykorzystania kapitału ludzkiego firmy - TRENING PRZYWÓDZTWA, czyli leadership w firmie
- STRATEGIA REKRUTACJI W PRAKTYCE, czyli sztuka zatrudniania właściwych pracowników w ramach planu strategicznego kapitału ludzkiego firmy