Zarządzanie Procesami

czyli jak osiągnąć sukces w systematycznym doskonaleniu organizacji

SKU: brak Kategoria:

Jeżeli chcesz:

  • nauczyć się krytycznie i analitycznie podchodzić do procedur organizacji oraz opisywać je tak, by były zrozumiałe przez innych
  • dowiedzieć się, jak trafnie identyfikować słabe i mocne strony procesu (miary i metryki)
  • zrozumieć, jak dzięki optymalizacji procesów efektywniej realizować cele organizacji
  • nauczyć się sposobów angażowania wszystkich pracowników w udoskonalanie procesów organizacji
  • projektować, planować i wdrażać z sukcesem zmiany doskonalące procesy organizacyjne
  • poznać sposoby na systematyczne zarządzanie procesami, bez odkładania tego na potem
  • nauczyć się umiejętnie dostosowywać procesy do specyfiki organizacji

To szkolenie jest najlepszym wyborem

Szkolenie niezwykle potrzebne osobom kierującym organizacjami, jednostkami, firmami lub ich wydzielonymi obszarami a szczególnie dla tych, którzy:

  • Chcą poznać sposoby doskonalenia organizacji,
  • Kierują lub będą kierować projektami

oraz:

  • Menedżerów zarządzających produktami i usługami
  • Właścicieli firm i członków zarządów
  • Kierowników w jednostkach administracji

Program szkolenia

1. Skuteczność w zarządzaniu organizacją na różnych poziomach:

  • Poziom zarządzania strategicznego, czyli wizja i misja organizacji
  • Poziom zarządzania operacyjnego, czyli bieżące zarządzanie organizacją
  • Zarządzanie projektami a zarządzanie procesami
  • Struktury organizacyjne: które lepiej a, które gorzej wspierają zarządzanie

2. Organizacja widziana procesowo:Systemowe ujęcie organizacji

  • Po co definiować procesy w organizacji
  • Identyfikacja procesów
  • Mapa procesów organizacyjnych
  • Usprawnianie procesów
  • Czy procesy realizowane przez nas są efektywne – modele dojrzałości organizacji
  • Notacja Business Process Modeling Notation (BPMN), jako sposób graficznego przedstawienia procesu

3. Przykłady procesów w organizacjach: zarządzane projektami, ISO,  czyli gdzie w praktyce i na co dzień spotkamy się z procesami.

4. Ciągłe doskonalenie organizacji – Continous Improvement:Koncepcja ciągłego doskonalenia – orientacja na wydajność procesu

  • Cykl Deminga, Juran, TQM, EFQM
  • Kaizen, czyli jak Japończycy wyprzedzili Amerykę i Europę
  • Eliminacja zbędnych działań i procesów

5. Zarządzanie zmianą w kontekście zarządzania procesami:

  • Orientacja na projekty
  • Orientacja na klienta
  • Zmiany w kulturze organizacyjnej.

Informacje o szkoleniu: