Telemarketing na konkurencyjnym rynku

SKU: brak Kategoria:
  • Czy Ty także frustrujesz się, kiedy dzwoni do Ciebie nieprofesjonalny telemarketer?
  • Zachowuje się sztucznie, nie koncentruje się na Tobie, mówi, jak automat, co sprawia, że niecierpliwie czekasz na zakończenie i oddychasz z ulgą, kiedy pada ostatnie słowo.
  • Jak po takim doświadczeniu postrzegasz firmę, która „nasłała” na Ciebie takiego telemarketera? Dlaczego po drugiej stronie słuchawki tak trudno znaleźć prawdziwego człowieka?

Jak działa skuteczny Call Center trafiający do klientów na trudnym, konkurencyjnym rynku ? Odkryj rozwiązania, które sprawiają, że:

  • telemarketerzy stają się elastyczni, dopasowani do klientów i skuteczni
  • ich profesjonalizm wyróżnia od konkurencji i zwraca uwagę klientów
  • a przekaz znajduje odzwierciedlenie w rosnących efektach sprzedaży!

Szkolenie „Telemarketing na konkurencyjnym rynku” przeznaczone jest dla tych osób, które kontaktują się z klientami i umawiają spotkania oraz sprzedają przez telefon produkty lub usługi. Szkolenie przygotowuje również do pracy osoby, które chciałyby się rozwinąć w obszarze kontaktu telefonicznego z klientem, a jeszcze takich doświadczeń nie posiadają.

Korzyści jakie otrzymasz dzięki szkoleniu „Telemarketing na konkurencyjnym rynku”:

  • odkryjesz, jak sprawić, żeby ich umysł nie sabotował efektywności i odblokował prawdziwy potencjał
  • nauczysz się pracować z emocjami, żeby zachować spokój i opanowanie nawet podczas rozmowy z najtrudniejszymi klientami
  • poznasz 6 zasad budowania zdrowej relacji z klientem, aby nie wywoływać u niego frustracji i negatywnych emocji
  • odkryjesz narzędzia skutecznej komunikacji i języka perswazji, aby rozmowa z klientem była skuteczna, klarowna i najwyższej jakości
  • poznasz różnice w pracy z prawdziwymi i fałszywymi obiekcjami, by skutecznie przekonywać klientów – większość telemarketerów w obu przypadkach robiąc to samo, traci klientów
  • nauczysz się kontrolować przebieg rozmowy z klientem, aby prowadzić go do celu
  • poczujesz, czym jest i jak wprowadzać się w stan „Flow” – wyjątkową koncentrację, gdzie osiąga się wyżyny kreatywności, błyskotliwości i wyobraźni

Ten program oraz wszystkie pozostałe nasze szkolenia możemy zrealizować dla Twojej firmy jako projekty zamknięte SZKOLEŃ DOFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE  – dowiedz się więcej, jakie są warunki

Program szkolenia

1. Czym jest dobry telemarketing na konkurencyjnym rynku:

  • Odkryj 3 niezbędne czynniki sukcesu w telemarketingu
  • Poznaj 3 rodzaje telemarketingu
  • Jak zwiększyć wpływ telemarketingu na rozwój umiejętności sprzedażowych
  • Jak zwiększyć korzyści z posiadania właściwie prowadzonego telemarketingu w firmie

2. Jak polubić telemarketing – praca z umysłem:

  • Nastawienie telemarketera jako źródło samospełniających się przepowiedni
  • Przyczyny występowania stresu, napięcia, nudy, frustracji i ich skutki
  • Obszary negatywnych emocji w pracy telemarketera
  • Techniki pracy z negatywnymi przekonaniami
  • Jak nie „wypalić się” w pracy telemarketera – zasady zdrowego myślenia

3. Stan podwyższonej koncentracji „FLOW”:

  • Czym jest i jak działa stan FLOW
  • Techniki Teatru Improwizacji jako GENERATOR FLOW
  • Ćwiczenie spontaniczności, kreatywności, wyobraźni, szybkiego reagowania i znajdowania rozwiązań problemów

4. Jak się wyróżnić i skłonić klienta do zainteresowania się naszą ofertą:

  • Fundamentalne błędy komunikacyjne – jak je rozpoznać i ich unikać
  • Umiejętność aktywnego słuchania – dowiedz się, co tak naprawdę znaczą słowa klienta (techniki odkodowania)
  • Poziom ogólny i szczegółowy w komunikacji, czyli jak sprawić, żeby klient zrozumiał nas najlepiej, jak to tylko możliwe
  • Lingwistyczne wzorce perswazji jako narzędzie efektywności w komunikacji

5. Nawiązywanie relacji z klientem, czyli jak w kilka minut zbudować unikalną relację:

  • 6 zasad skuteczności w budowaniu dobrych relacji z klientem
  • Jak unikać frustracji i niezadowolenia klienta
  • Otwartość i szukanie pozytywnych intencji jako klucz do zadowolenia klienta

6. Przygotowanie do skutecznej rozmowy przez telefon:

  • Właściwa organizacja miejsca i czasu pracy
  • Jak dobrze zaplanować cele ilościowe i jakościowe
  • Dobre przygotowanie do rozmowy – o czym trzeba pamiętać

7. Diagnoza potrzeb i prezentacja rozwiązania:

  • Rola diagnozy potrzeb w procesie sprzedaży
  • 7 sfer potrzeb ludzi
  • Siła motywacji negatywnej w sprzedaży – techniki uświadamiania potrzeb klientowi
  • Język korzyści w prezentacji rozwiązań

8. Praca z obiekcjami:

  • Obiekcje jako źródło informacji zwrotnej
  • Nastawienie i podejście telemarketera do obiekcji jako klucz efektywności
  • Różnice miedzy obiekcjami prawdziwymi i fałszywymi
  • METAMODEL i KLARYFIKACJA w pracy z obiekcjami
  • FUKO – model konstruktywnej krytyki

9. Różne modele prowadzenia rozmów:

  • COLD CALL – złamanie schematu jako fundament skuteczności
  • Telefon z polecenia
  • Telefon od klienta

Informacje o szkoleniu: