PROSPECTING

czyli  o skutecznym znajdowaniu i pozyskaniu klientów

SKU: brak Kategoria:

Prospecting to szkolenie na którym uczestnicy:

  • udoskonalą swoje umiejętności w zakresie pozyskania klientów
  • nauczą się jak planować działania sprzedażowe, aby doprowadzić do podniesienia jej skuteczności

Ten program oraz wszystkie pozostałe nasze szkolenia możemy zrealizować dla Twojej firmy jako projekty zamknięte SZKOLEŃ DOFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE  – dowiedz się więcej, jakie są warunki

Program szkolenia

1. Rola prospectingu w procesie sprzedaży:

  • Czym jest prawdziwy PROSPECTING i jak wiele może od niego zależeć
  • Jak zwiększyć korzyści wynikające z działań prospectingowych
  • Jak właściwie określić rolę prospectingu w realizacji celów sprzedażowych

2. Najskuteczniejsze strategie sprzedaży i marketingu w procesie pozyskiwania nowych klientów:

  • Budowanie sylwetki Klienta Docelowego
  • Jak wybrać klienta z rynku
  • Klasyfikacja klientów i tworzenie hierarchii ich ważności z punktu widzenia potencjału obrotów
  • Rozpoznanie strategii poszukiwań klientów i budowanie planów działania
  • Segmentacja klientów w budowaniu skutecznej strategii sprzedaży
  • Klient Kluczowy – większe korzyści z właściwej identyfikacji

3. Uwarunkowania oraz silne i słabe strony współczesnych metody pozyskania kontaktów:

  • Pozyskiwanie rekomendacji
  • Spotkania networkingowe
  • Targi
  • Facebok
  • Strona www
  • Mailing

4. Tworzenie własnego modelu sprzedaży dopasowanego do specyfiki biznesu:

  • Lejek sprzedaży
  • Jak zbadać współczynniki efektywności własnej i zespołu
  • Planowanie
  • Działania telemarketingowe
  • Przygotowanie do kolejnych etapów w procesie sprzedaży

Informacje o szkoleniu: