PROSPECTING

czyli  o skutecznym znajdowaniu i pozyskaniu klientów

SKU: brak Kategoria:

Prospecting to szkolenie na którym uczestnicy:

  • udoskonalą swoje umiejętności w zakresie pozyskania klientów
  • nauczą się jak planować działania sprzedażowe, aby doprowadzić do podniesienia jej skuteczności

Program szkolenia

1. Rola prospectingu w procesie sprzedaży:

  • Czym jest prawdziwy PROSPECTING i jak wiele może od niego zależeć
  • Jak zwiększyć korzyści wynikające z działań prospectingowych
  • Jak właściwie określić rolę prospectingu w realizacji celów sprzedażowych

2. Najskuteczniejsze strategie sprzedaży i marketingu w procesie pozyskiwania nowych klientów:

  • Budowanie sylwetki Klienta Docelowego
  • Jak wybrać klienta z rynku
  • Klasyfikacja klientów i tworzenie hierarchii ich ważności z punktu widzenia potencjału obrotów
  • Rozpoznanie strategii poszukiwań klientów i budowanie planów działania
  • Segmentacja klientów w budowaniu skutecznej strategii sprzedaży
  • Klient Kluczowy – większe korzyści z właściwej identyfikacji

3. Uwarunkowania oraz silne i słabe strony współczesnych metody pozyskania kontaktów:

  • Pozyskiwanie rekomendacji
  • Spotkania networkingowe
  • Targi
  • Facebok
  • Strona www
  • Mailing

4. Tworzenie własnego modelu sprzedaży dopasowanego do specyfiki biznesu:

  • Lejek sprzedaży
  • Jak zbadać współczynniki efektywności własnej i zespołu
  • Planowanie
  • Działania telemarketingowe
  • Przygotowanie do kolejnych etapów w procesie sprzedaży

Informacje o szkoleniu: