Profesjonalna Obsługa Klienta

czyli jak zwiększać sprzedaż skutecznie budując długookresowe relacje z klientami

SKU: brak Kategoria:

Przyjdź na szkolenie „Profesjonalna obsługa klienta” jeśli chcesz:

  • otrzymać praktyczną wiedzę z zakresu obsługi klienta jak asertywnie budować dobre relacje z klientami
  • rozwinąć umiejętności docierania do potrzeb oraz oczekiwań klienta
  • poznać tajniki stosowania skutecznych narzędzi przydatnych w obsłudze klienta
  • nauczyć się dobrego prowadzenia rozmowy reklamacyjnej oraz zamykania rozmowy reklamacyjnej w sposób wiarygodny i wzmacniający więź klienta z firmą
  • poznać techniki radzenia sobie emocjami klientów
  • dowiedzieć się, jak pokonywać zastrzeżenia klientów

Korzyści jakie uzyskasz dzięki szkoleniu:

  • Otrzymasz skuteczne narzędzia komunikacyjne wspierające budowanie relacji oraz zaangażowanie klienta
  • Rozwiniesz umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy biznesowej z klientem zarówno w kontakcie telefonicznym jak i bezpośrednim
  • Dowiesz się, jak stosować skuteczne narzędzia w sytuacji wysokiej konkurencji na rynku
  • Poznasz strukturę rozmowy reklamacyjnej oraz przećwiczysz jej prowadzenie z klientami w sytuacjach trudnych
  • Poznasz sposoby zadawania odpowiednich pytań we właściwym momencie
  • Nauczysz się rozpoznawać prawdziwe potrzeby swoich klientów oraz wykorzystywać rozmowy z klientami do cross-sellingu oraz up-sellingu
  • Poznasz metody pokonywania obiekcji oraz zastrzeżeń klienta
  • Rozwiniesz umiejętności zachowania postawy asertywnej w sytuacji trudnej z klientem
  • Nauczysz się diagnozować profil klienta oraz dostosowywać właściwy komunikat do jego osobowości
  • Podczas treningu wzmocnisz swoje mocne strony oraz otrzymasz informację zwrotną do pracy nad obszarami wymagającymi poprawy

Ten program oraz wszystkie pozostałe nasze szkolenia możemy zrealizować dla Twojej firmy jako projekty zamknięte SZKOLEŃ DOFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW UE  – dowiedz się więcej, jakie są warunki

Program szkolenia

1. Psychologiczne przygotowanie do budowania wiarygodnych relacji z klientem w trakcie obsługi klienta:

  • Komunikacja nastawiona na klienta
  • Umiejętność nawiązania kontaktu z klientem jako podstawa relacyjnej sprzedaży i obsługi klienta
  • Środki komunikacji werbalnej i niewerbalnej służące budowaniu długotrwałych relacji
  • Język korzyści w komunikacji z klientem
  • Narzędzia kontroli rozmowy – pytania, parafrazy, aktywne słuchanie, modulacja głosem

2. Jak przeprowadzić rozmowę z klientem w sytuacji trudnej?

  • Jak rozpoznać obiekcje klienta?
  • Metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klienta
  • Konieczne kroki w trakcie stawiania granic – asertywność w działaniu
  • Trening radzenia sobie z obiekcjami klienta, dostosowany do rzeczywistych sytuacji, z jakimi zmierzamy się we współpracy

3. Psychologiczny portret klienta wspierający obsługę klienta i sprzedaż:

  • „Kolorowa” typologia klientów
  • Jak rozpoznać osobowość klienta? – cechy charakterystyczne
  • Sposoby rozmowy z klientami zachowującymi się w sposób stanowiący wyzwanie
  • Zastosowanie języka korzyści wg typologii klienta

4. Jak zrozumieć klienta oraz rozpoznać jego potrzeby?

  • Jak myśli klient? – oczekiwania współczesnego klienta
  • Jak rozpoznać prawdziwe potrzeby klienta?
  • Rola pytań w diagnozowaniu potrzeb klienta

5. Reklamacje w obsłudze klienta:

  • Skąd się biorą reklamacje?- czynniki wpływające na brak satysfakcji z obsługi klienta
  • Jak przeprowadzić rozmowę reklamacyjną?
  • Techniki radzenia sobie z emocjami własnymi oraz klienta w obsłudze reklamacyjnej
  • Końcowe pozytywne wrażenie przy domykaniu rozmowy reklamacyjnej

6. Obsługa klienta też sprzedaje, czyli cross-selling i up-selling:

  • Potrzeby i oczekiwania klienta w aspekcie cross-sellingu i up-sellingu
  • Postawa doradcy inspiracją do poszukiwania nowych i twórczych rozwiązań przez klienta
  • Domykanie sprzedaży w efekcie cross-sellingu oraz up-sellingu

7. Trening najważniejszych umiejętności obsługi klienta na podstawie poznanych narzędzi, w oparciu o potrzeby i doświadczenia uczestników szkolenia.

Informacje o szkoleniu: