Efektywna sprzedaż i obsługa klienta B2B

z indywidualnym raportem DISC SALES dla każdego uczestnika

Skuteczne szkolenie z trenerem ekspertem i praktykiem, sprawdzone narzędzia, indywidualna diagnoza potencjału uczestników

Szkolenie sprzedażowe jest skierowane do wszystkich, którzy  chcą się nauczyć, jak sprzedawać efektywnie i osiągać maksymalne efekty również w ramach obsługi klienta.

Dodatkowo każdy z uczestników szkolenia otrzymuje dostęp do badania on-line i indywidualny raport na temat swojego potencjału sprzedażowego > DISC SALES.

W trakcie szkolenia trener pokazuje, jak wyniki raportu wykorzystać w pracy oraz przełożyć je skutecznie na relacje z klientami.

Jeżeli do tego tematu potrzebujesz:

⇒ szkolenia ZAMKNIĘTEGO dla zespołu lub firmy

⇒ szkolenia INDYWIDUALNEGO dla jednej osoby

⇒ szkolenia prowadzonego w formie ON-LINE lub w połączeniu on-line ze szkoleniem stacjonarnym

Skontaktuj się z nami > dopasujemy specjalne rozwiązania dla Ciebie

Poznaj argumenty i korzyści, dlaczego warto uczestniczyć w tym szkoleniu z punktu widzenia uczestnika:

  • Program szkolenia został zbudowany w oparciu o  kilkunastoletnie doświadczenie Macieja Leszczyńskiego. To charyzmatyczny trener, który jest prawdziwym praktykiem biznesu posiadającym wieloletnią praktykę w sprzedaży i zarządzaniu zespołem sprzedażowym.
  • Usystematyzujesz wiedzę na temat współczesnych metod i standardów obsługi i sprzedaży – w tym dowiesz się, co należy robić inaczej, niż dotychczas a co robisz perfekcyjnie.
  • Poznasz swoje mocne strony jako sprzedawca i obszary do rozwoju.
  • Poznasz etapy współczesnej  rozmowy handlowej i dowiesz się, z czego one wynikają.
  • Dowiesz się, jak wykorzystać wiedzę psychologiczną,  aby skutecznie sprzedawać i obsługiwać klientów.
  • Poznasz szereg sposobów  reagowania  w przypadku gier debiutowych Klientów, czyli ,, kłód”, które rzucają nam  pod nogi na początku spotkania – w stylu: ,,Proszę przedstawić ofertę ale uprzedzam, że nie będę zainteresowany’’.
  • Dowiesz się, jak perswazyjnie zaprezentować ofertę tak, żeby ułatwić klientowi decyzję na TAK.
  • Na podstawie listy rzeczywistych obiekcji Twoich Klientów wypracujemy sposoby reakcji.

W efekcie szkolenia otrzymasz:

  1. Listę skutecznych reakcji na gry debiutowe Klientów
  2. Przykładowe pytania, jakie możesz zadać w procesie sprzedaży
  3. Ściągę z przykładowymi reakcjami na wybrane obiekcje Klientów
  4. Informację o sobie pod kątem mocnych stron sprzedażowych i obszarów do rozwoju.
  5. Analizę typów Klientów wraz ze wskazówkami, jakie narzędzia komunikacji sprzedażowej  sprzyjają pozytywnej decyzji  a jakie nasze, często nieświadome zachowania prowadzą wprost do odmowy ze strony Klienta.

Dowiedz się jeszcze więcej o metodach, które stosujemy w trakcie szkolenia:

Trener stosuje przede wszystkim dynamiczne, aktywne formy pracy. Prowadzi dyskusje, gry, mini-wykłady interaktywne, case’y i ćwiczenia symulacyjne, które wzbogaca pracą z kamerą i filmami poglądowymi.

Na zajęciach rozpatrujemy przypadki indywidualne. Przed rozpoczęciem sesji szkoleniowej pytamy uczestników o oczekiwania. Tematy poruszane na zajęciach odnoszą się więc do rzeczywistych sytuacji, z którymi spotykają się w codziennej pracy.

Trener pracuje metodami, które dają możliwość opanowania nowych umiejętności, zachowań i nawyków w łatwy i skuteczny sposób, w atmosferze akceptacji, wyzwalającej ciekawość i poczucie komfortu.

Szkolenie jest zorientowane na osiąganie pożądanych rezultatów, wprowadzając zmiany z poszanowaniem odrębności i wartości świata drugiej osoby.

 

Zadaj nam swoje pytania

Prowadzący szkolenie

Maciej Leszczyński

Trener biznesu, ekspert w zakresie sprzedaży, coach, doradca, menedżer i handlowiec z wieloletnim doświadczeniem. Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Zobacz więcej

Opinie o trenerze:

Ekspert – pełna kompetencja, profesjonalizm, umiejętności przekazywania wiedzy rzeczowo i konkretnie

Przekaz w sposób czytelny, jasny a przy tym ma wesołe podejście i dokładnie odpowiada na pytania

Trener potrafi zaciekawić uczestników, bardzo interesujące zagadnienia, fajne ćwiczenia

Prosty, czasem dowcipny, bardzo konkretny, dosadny, bardzo dobrze wyjaśnione wszystkie kwestie dotyczące omawianych zagadnień

Super ćwiczenia, testy, przykłady, świetne materiały wspomagające i analiza wyników na bieżąco

Program

1. Jakie są oczekiwania wobec handlowców lub pracowników obsług w kontekście standardów obsługi i sprzedaży i jak z tym pracować:

  • Oczekiwania klientów
  • Oczekiwania firmy
  • Strefy wpływu pracownika
  • Korzyści ze sprostania oczekiwaniom

2. Analiza mocnych stron uczestników w ich rolach zawodowych:

  • ,,Przekonaj mnie’’ – gra sprzedażowa
  • Indywidualna informacja zwrotna
  • Mocne strony – obszary na których uczestnicy warsztatu mogą budować swoją skuteczność
  • „Pięty achillesowe” – obszary do niwelowania ich negatywnego wpływu lub do dalszego rozwoju

3. Jak podnieść swoją efektywność przez dostosowanie sposobu sprzedaży i obsługi do osobowości klientów wg metody DISC:

  • Narzędziowa osobowość Klienta i Sprzedawcy
  • Na co zwracać uwagę żeby rozpoznać osobowość Klienta?
    • Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej
    • Podczas rozmowy bezpośredniej
  • Narzędzia wywierania wpływu na Klientów o poszczególnych osobowościach w procesie:
    • Zjednywania sobie Klienta podczas pierwszego kontaktu
    • Budowania i wzmacniania dobrego wizerunku firmy
    • Przekonywania
    • Argumentowania
    • Zapobiegania konfliktom
    • Zapobiegania odmowie
    • Motywowania do zakupu
    • Zamykania sprzedaży

4. GRY KLIENTÓW => ,,Może Pan/i przedstawić ofertę, ale uprzedzam, że nie będę nią zainteresowany.’’

  • Gra debiutowa Klienta – blokująca lub utrudniająca  efektywną komunikację sprzedażową wypowiedź Klienta na początku kontaktu
  • Lista rzeczywistych gier debiutowych Klientów
  • Efektywne metody reakcji na poszczególne gry debiutowe Klientów

5.     Jakie ma powody Klient, żeby kupić/nawiązać współpracę?

  • Proszę powiedzieć…? – pytania pierwszym filarem sprzedaży
  • Zasady uzyskiwania informacji i zapobiegania odmowie
  • Analiza potrzeb i oczekiwań klienta – Lista pytań

6.    Jak osiągnąć od Klienta: ,,To jest dokładnie to, czego oczekuję’’

  • Zasady zapobiegania obiekcjom Klienta
  • Model: Cecha – Zaleta – Korzyść – Dowód
  • Kody językowe -Tworzenie perswazyjnej prezentacji oferty
  • Niwelowanie dysonansu po-zakupowego

7.     Obiekcja: ,,To jest nieopłacalne’’

  • Podłoże obiekcji Klientów
  • Obiekcja Klienta, jako nasze wsparcie w procesie sprzedaży
  • Lista rzeczywistych obiekcji i metody postępowania z nimi

8.     Klient zdenerwowany to kłopot, czy szansa?

  • Jak rozmawiać ze zdenerwowanym czy agresywnym Klientem?
  • Zasady rozmowy z reklamacyjnym Klientem
  • Gry i manipulacje Klientów
  • Asertywne budowanie relacji w sprzedaży z ,,trudnym’’ Klientem

9. Podsumowanie szkolenia

  • Syntetyczne podsumowanie treści szkolenia
  • Wskazówki dotyczące implementacji nabytych umiejętności w praktyce uczestników

Warunki

MIEJSCE:

Sale naszego Centrum Szkoleniowego w Warszawie – Aninie przy ul. Sejmikowej 4 (04-602):

  • dojazd PKP: SKM Stacja Wawer
  • najbliższy przystanek autobusowy: „Trawiasta”
  • dojazd samochodem od strony ul. Czecha lub ul. Wydawniczej, bezpłatny parking koło naszego Centrum

ORIENTACYJNY PLAN DNIA SZKOLENIOWEGO:

  • 9.30 – 9.45 rejestracja uczestników
  • 9.45 – 10.00 catering przed szkoleniem
  • 10.00 – 11.45 część merytoryczna szkolenia
  • 11.45 – 12.00 catering: przerwa kawowa
  • 12.00 – 13.30 część merytoryczna szkolenia
  • 13.30 – 14.15 przerwa na lunch
  • 14.15 – 15.45 część merytoryczna szkolenia
  • 15.45 – 16.00  catering: przerwa kawowa
  • 16.000 – 17.30 część merytoryczna szkolenia

SZCZEGÓŁOWE ZASADY UCZESTNICTWA – czytaj więcej

Materiały do pobrania

Kartę zgłoszenia na szkolenie należy wydrukować, uzupełnić, podpisać w dwóch miejscach.

Następnie prosimy odesłać zeskanowaną kartę w wersji .pdf na adres e-mail: biuro@homocreatore.pl

Karta zgłoszenia na szkolenie otwarte - wersja do wydruku