Szkolenia Sprzedażowe B2B i B2C oraz Negocjacje Handlowe

Sposób na poprawę skuteczności w sprzedaży B2B oraz B2C dla Menedżerów, Key Account i Handlowców

Nasze szkolenia sprzedażowe dają uczestnikom znajomość aktualnych i sprawdzonych metod, technik i narzędzi wykorzystywanych we współczesnym biznesie – w sprzedaży i negocjacjach handlowych B2B oraz B2C.

Szkolenia sprzedażowe to niezbędne wyposażenie nie tylko handlowców – te umiejętności w odpowiednim stopniu powinny posiadać wszystkie osoby, które kontaktują się z klientami zewnętrznymi firmy.

Dla przykładu – umiejętności związane z pozyskiwaniem wymagań klientów (zwanych użytkownikami) powinni też posiadać rozmawiający z nimi: informatycy czy inni pracownicy techniczni, których zadaniem jest ustalenie:

  • jakich praktycznie właściwości oczekuje klient od produktu
  • jakie specyficzne potrzeby ma zaspokoić ten produkt
  • czego klient sobie nie uświadamia z aspektów technicznych a co może zasadniczo wpłynąć na jego skłonność do zakupu i akceptowaną cenę
  • jakie ma zastrzeżenia i obiekcje i co z nimi zrobić

Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy mają zastosowanie dla osób dopiero rozpoczynających swoją karierę handlową, jak i doświadczonych w tym obszarze.

Szkolenia sprzedażowe otwarte dla B2B i B2C:

I. NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY B2B, czyli sprzedawaj skutecznie jak profesjonalista – 2 dni, Warszawa

» Poznasz najskuteczniejsze aktualne techniki sprzedaży B2B ze SPIN-em włącznie
» Poznasz sposoby podnoszące efektywność telefonicznego umawiania się na spotkania
» Poznasz typologię klientów i mechanizmy podejmowania decyzji wg modelu DISC
» Nauczysz się neutralizować obiekcje klientów akceptując ich opór
» Zaczniesz budować skuteczne prezentacje i oferty handlowe
» Wdrożysz najskuteczniejsze techniki „domykania” rozmów handlowych wg sprawdzonych wzorów biznesowych

II. NEGOCJACJE HANDLOWE B2B W DZIAŁANIU, czyli skuteczne strategie i narzędzia negocjacji B2B – 2 dni, Warszawa

» Dowiesz się, jak uzyskać lepszy wynik finansowy z negocjacji
» Nauczysz się skutecznej komunikować w ramach perswazji
» Poznasz techniki skutecznego osiągania celów negocjacyjnych
» Sprawdzisz, jak sterować procesem negocjacji i uzyskiwać więcej informacji
» Poznasz najczęściej stosowane sztuczki negocjacyjne Twoich klientów i skutecznie się przed nimi obronisz
» W trakcie gier symulacyjnych nauczysz się posługiwać technikami negocjacyjnymi i jednocześnie radzić sobie z standardowymi „zagrywkami’ drugiej strony

III. PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA oraz techniki budowania relacji z klientem składającym REKLAMACJE

» Poznasz sposoby wypracowania modelu obsługi klientów, którzy chcą złożyć reklamacje

» Dowiesz się, jak zabezpieczyć relacje klientów z firmą oraz zniwelować chęć odejścia do konkurencji klientów składających reklamacje

» Dowiesz się, jak zwiększyć skuteczności i efektywności rozmów dotyczących utrzymania klienta

» Poznasz prawne aspekty reklamacji w związku z obowiązującymi przepisami prawa

Czy szkolenia sprzedażowe mają być rozwiązaniem dla Ciebie?
A może reprezentujesz Dział HR i potrzebujesz szkoleń dla pracowników?
Czy jesteś szefem i szkolenia sprzedażowe są dla swojego zespołu?

Skontaktuj się z nami

Dopasujemy najlepsze rozwiązania do Twoich potrzeb

Szkolenia sprzedażowe w ramach projektów zamkniętych:

Są to szkolenia sprzedażowe organizowane dla grup od kilku do kilkunastu osób, które w ramach jednej organizacji lub sieci (dealerskiej czy franczyzowej) mają podobne potrzeby szkoleniowe. Takie projekty nazywamy też wewnętrznymi, dedykowanymi lub „in company”.

Możesz przeczytać więcej o naszym podejściu i atutach  związanych z organizacją Szkoleń Zamkniętych oraz  zapoznać się z przykładowymi programami takich szkoleń w Bazie Programów Zamkniętych.

Najlepiej od razu – skontaktuj się z nami